ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی

به گزارش وبلاگ لاوان، سیاوش ملکی فر در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که امروز 9 خرداد در محل این صندوق برگزار گشت، اظهار کرد: امروز شاهد فعالیت 8 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در استان های مخالف هستیم. فروش این شرکت ها در سال 1401 به بیش از 435 هزار میلیارد تومان رسیده است.

ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی

وی با اشاره به اینکه صندوق طی سال های اخیر بیش از 38 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه داده است، گفت: در اولین رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که در سال 98 برگزار گردید، 182 تفاهم نامه به ارزش 431 میلیارد تومان منعقد شد و تعدادی هم به مرحله قرارداد رسید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بیان نمود: در نمایشگاه امروز، 13 احتیاج فناورانه از سمت 4 شرکت بزرگ صنعتی مطرح شده و 63 شرکت دانش بنیان دستاوردهای خود را ارائه می دهند. تا این لحظه 3 قرارداد به ارزش 55 میلیارد تومان بین صنایع غذایی و شرکت ها منعقد شده و همچنان انعقاد قرار دادها ادامه دارد.

به گزارش وبلاگ لاوان، در حاشیه رویداد تبادل فناوری در صنایع غذایی امروز 9 خرداد شرکت های دانش بنیان در طبقه همکف صندوق نوآوری و شکوفایی دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

واحدهای صنعتی فعال در صنایع غذایی، احتیاجهای فناورانه خود را مطرح و شرکت های دانش بنیان نیز توانمندی های خود را برای برطرف این احتیاجها اعلام خواهند کرد.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است و در این رویدادها هدف به هم رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است.

رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی سی وهفتمین رویداد تبادل فناوری است که صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می نماید.

به "ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید