نام رمز اندروید 15 لو رفت!

به گزارش وبلاگ لاوان، گوگل در گذشته از نام دسر های مختلف برای نام گذاری اندروید استفاده می کرد و حالا اگرچه این رویه به طور رسمی متوقف شده است، اما مهندسان گوگل هنوز از این سنت دست نکشیده اند. درواقع براساس گزارشی تازه، به نظر می رسد که برای اندروید 15 از نام رمز بستنی وانیلی استفاده می گردد.

نام رمز اندروید 15 لو رفت!

توسعه اندروید 15 در داخل گوگل شروع شده است و گزارش ها نشان می دهند که این نسخه با نام رمز بستنی وانیلی شناخته می گردد.

گوگل در گذشته از نام دسر های مختلف برای نام گذاری اندروید استفاده می کرد و حالا اگرچه این رویه به طور رسمی متوقف شده است، اما مهندسان گوگل هنوز از این سنت دست نکشیده اند. درواقع براساس گزارشی تازه، به نظر می رسد که برای اندروید 15 از نام رمز بستنی وانیلی استفاده می گردد.

انگار همین دیروز بود که متوجه شدیم اندروید 14 با نام رمز کیک وارونه در دست توسعه واقع شده است. حالا منبع آگاهی به نام میشال رحمان می گوید ظاهراً مهندسان گوگل درحال توسعه نسخه بعدی این سیستم عامل هستند و در داخل این شرکت با نام بستنی وانیلی یا Vanilla Ice Cream از آن نام می برند.

سال جاری نام مستعار اندروید 15 کمی زودتر از همواره برملا شده است. برای مثال، پارسال نام اندروید 14 در ماه آوریل 2022 معین شد. بااین حال، فعلاً اطلاعات دقیق دیگری از این سیستم عامل در دسترس نیست و نمی توان با یک نام حدس زد که این آپدیت چه ویژگی هایی را به همراه خواهد داشت.

هنوز تا انتشار اندروید 15 زمان زیادی به جای مانده است

نام رمز اندروید 15 در شرایطی اعلام می گردد که تنها حدود یک ماه از زمان انتشار اولین نسخه از پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 می گذرد. درنتیجه هنوز فاصله بسیار زیادی تا عرضه اندروید 15 داریم و در طول ماه های آینده کم کم معین خواهد شد که این به روزرسانی چه تغییراتی خواهد داشت.

میشال رحمان می گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید 15 را زودتر شروع کند، کمبود فرصت برای پیاده سازی بعضی قابلیت های تازه در اندروید 14 است. این نسخه در بهار سال جاری در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می رود که در نیمه دوم سال به صورت رسمی منتشر گردد.

درحال حاضر آخرین نسخه رسمی سیستم عامل گوگل، یعنی اندروید 13 با نام رمز تیرامیسو است که هنوز به دست همه کاربران نرسیده. البته انتشار این آپدیت مدت هاست شروع شده و عرضه آن به آرامی در برند های مختلف ادامه دارد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "نام رمز اندروید 15 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام رمز اندروید 15 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید