برد مقتدرانه شمس آذر برابر فجرسپاسی

به گزارش وبلاگ لاوان، سعید دقیقی در ادامه موفقیت های خود با شمس آذر، یک بار دیگر طرفداران تیمش را از ورزشگاه با جشن برد راهی خانه کرد.

برد مقتدرانه شمس آذر برابر فجرسپاسی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لاوان، در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از لیگ دسته اول، دیگر مدعیان دستیابی به سهمیه صعود چشم به جدال شمس آذر مقابل فجرسپاسی دوخته بودند و سعید دقیقی نیز آن ها را ناامید نکرد.

فجرسپاسی به عنوان یکی دیگر از مدعیان صعود در شرایطی در قزوین حاضر شد که در نهایت با سه گل مغلوب شد. در نیمه اول این ملاقات شمس آذری ها با حمایت طرفداران خود فشار زیادی روی دروازه زردپوشان آوردند و توانستند گل اول را در همان دقایق ابتدایی به وسیله رحمان جعفری به ثمر برسانند.

ارسال محمد پاپی از سمت چپ با ضربه سر دیدنی گلزن اول شمس آذر این تیم را از حریف پیش انداخت، اما این خاتمه ماجرای نیمه اول نبود و در دقیقه 40 اشتباه دفاع چپ فجرسپاسی و توپ ربایی پوریا سرآبادانی در مصافی تک به تک گل دوم را رقم زد.

در نیمه دوم نیز شمس آذر برتر از حریف ظاهر شد و البته موقعیت های زیادی را هدر داد تا برخلاف جریان بازی، فجرسپاسی از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 62 به وسیله سیدجلال عبدی به گل اول دست یابد و بازی حساس تر در دقایق خاتمهی دنبال گردد.

اما این شمس آذر بود که خیلی زود توانست بار دیگر اختلاف را به دو گل برساند و در دقیقه 65 به وسیله مهدی محمدی گل به ثمر برساند و این در حالی بود که در دقایق خاتمهی نیز شاگردان سعید دقیقی موقعیت های زیادی داشتند که در جدی ترین آن ضربه محمد پاپی به تیرک دروازه فجر برخورد کرد.

با این پیروزی شمس آذر یک قدم دیگر به صعود بزرگ و تاریخی خود نزدیک تر شد و با هیجان بیشتری 9 هفته خاتمهی را دنبال خواهد نمود و هفته آینده با انگیزه بیشتری راهی آستارا می گردد تا برابر شهرداری این شهر قرار گیرد. فجرسپاسی نیز که در جمع مدعیان صعود حاضر بود با این شکست کار را سخت تر دنبال خواهد نمود.

سعید دقیقی در ادامه موفقیت های خود با شمس آذر، یک بار دیگر طرفداران تیمش را از ورزشگاه با جشن برد راهی خانه کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد مقتدرانه شمس آذر برابر فجرسپاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد مقتدرانه شمس آذر برابر فجرسپاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید