بیش از 140 هزار تن ذرت از مزارع شوش برداشت می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران/خوزستان مدیر اداره جهاد کشاورزی شوش با اشاره به برداشت ذرت دانه ای از مزارع این شهرستان، گفت: پیش بینی می کنیم سال جاری بیش از 140 هزار تن محصول ذرت از مزارع شوش برداشت گردد.

بیش از 140 هزار تن ذرت از مزارع شوش برداشت می گردد

علیرضا ملک زاده در گفت وگو با وبلاگ لاوان، اظهار کرد: عملیات برداشت محصول ذرت دانه ای از چند روز گذشته در سطح 21 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شوش شروع شده است و فرایند برداشت تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به سطح زیر کشت 21 هزار هکتاری ذرت در شهرستان، پیش بینی می کنیم سال جاری تا انتها زمان برداشت، بیش از 140 هزار تن محصول ذرت توسط کشاورزان شوش از مزارع برداشت گردد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوش با بیان اینکه عملیات برداشت محصول ذرت دانه ای اکنون در حال اجرا است و تا حدود یک ماه آینده ادامه خواهد داشت، توضیح داد: عملیات برداشت توسط 200 دستگاه کمباین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 8 مرکز خرید آماده دریافت ذرت از کشاورزان منطقه با قیمت تضمینی هستند، اعلام کرد: 42 درصد از مزارع ذرت دانه ای خوزستان در شهرستان شوش قرار داد و در این زمینه شهرستان شوش عملکرد بسیار خوبی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 140 هزار تن ذرت از مزارع شوش برداشت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 140 هزار تن ذرت از مزارع شوش برداشت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید