جزئیات مبارزه کشتی آمریکا ، ایران با حضور 27 هزار تماشاگر

به گزارش وبلاگ لاوان، بلیت فروشی مبارزه کشتی آزاد آمریکا و ایران شروع شده است و انتظار می رود تمام بلیت ها از قبل به پایان برسد.

جزئیات مبارزه کشتی آمریکا ، ایران با حضور 27 هزار تماشاگر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لاوان، به نقل از اسپورتال، بلیت فروشی دیدار محبت آمیز کشتی آزاد تیم های ملی آمریکا و ایران که 21 بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می شود، شروع شد.

پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 روابط دو کشور کمرنگ شد. مورد استثنا، ورزشکاران و کشتی گیرانی هستند که از سال 1998 هر از گاهی به دیدار یکدیگر رفته اند و از آن زمان تا به امروز کشتی گیران آزاد آمریکایی 17 بار در ایران حضور داشتند و ایرانی ها نیز 16 بار در مسابقات داخل آمریکا شرکت کرده اند.

در مسابقات جهانی اخیر در اسلو، تیم های آمریکا و ایران با کسب سه مدال طلا، به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات تیمی را به خود اختصاص دادند. پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران که پس از بازی های توکیو به این سمت رسید، گفت: تیم ملی ایران با قدرت تمام به دیدار آمریکا خواهد رفت.

محل برگزاری دیدار کشتی آمریکا و ایران

این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار می شود، جایی که تیم های دانشجویی از استان های اوکلاهاما و آیووا که یکی از قوی ترین ها در مسابقات قهرمانی دانشگاه های ایالات متحده محسوب می شوند، بر روی تشک رقابت می کنند. مربیگری این تیم ها بر عهده جان اسمیت، قهرمان دو دوره المپیک و تام برندز، قهرمان المپیک است.

بلیت فروشی این مبارزه شروع شده است و انتظار می رود تمام 27 هزار بلیت این مبارزه از قبل به فروش برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات مبارزه کشتی آمریکا ، ایران با حضور 27 هزار تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مبارزه کشتی آمریکا ، ایران با حضور 27 هزار تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید