جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، در جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی آخرین شرایط کمیسیون های جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها ارائه شد.

جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، در راستای فعال سازی هرچه بیشتر کمیسیون های مشترک مالی با کشورهای مختلف جهت افزایش مبادلات تجاری با کشورها، معاونت دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه امروز چهارشنبه اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی کرد.

در این جلسه که به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه و با حضور معاونین و مدیران کل سایر وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول کمیسیون های مشترک مالی برگزار گردید، اهم موضوعات مرتبط با کمیسیون های مشترک مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

از مهمترین مطالب مطرح در این جلسه می توان به ارائه آخرین شرایط کمیسیون های جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها، پیشنهادات در جهت فعالسازی دبیرخانه های کمیسیون های مشترک، یاری به افزایش صادرات غیرنفتی کشور در امسال، انتقال فناوری، یاری به صادرات خدمات فنی و مهندسی و محصولات شرکت های دانش بنیان و بعلاوه تأکید بر مسئولیت وزارت امور خارجه در جهت راهنمایی، پیگیری و ارزیابی کمیسیون های مشترک مالی اشاره نمود.

در سایه این کوشش ها در نیمه دوم سال گذشته نیز شش کمیسیون مشترک مالی برگزار گردید که تاثیر به سزایی در پیشبرد برنامه های مالی دوجانبه و افزایش حجم مبادلات تجاری با طرف های مقابل داشت.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید