خبرنگاران انتشار فراخوان رویداد شاهد ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران - خبرنگاران - مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: فراخوان ارسال ایده های نوین ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در نخستین رویداد شاهد با هدف بهره مندی از توان جمعی آحاد جامعه ایثارگری منتشر شد.

خبرنگاران انتشار فراخوان رویداد شاهد ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

به گزارش وبلاگ لاوان ایثار، عادل مهری اضافه کرد: رویداد شاهد یک رویداد آموزشی - تجربی - تجاری ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با متد بین المللی است که با موضوع مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر برگزار می گردد.

وی اضافه کرد : فراخوان نخستین رویداد استارت آپی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با هدف ثبت ایده، شناخت استارت آپ ها و حمایت از طرح های برتر در سایت اینترنتی(roydadshahed.com) شروع شده و تا 15 آبان ماه ادامه دارد.

مهری گفت: در این برنامه شرکت نمایندگان با انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان به استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا ایده های خود را مطرح نمایند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر هدف از برگزاری این رویداد تقویت اکوسیستم کارآفرینی به وسیله آموزش علمی و عملی افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده های خود مطابق با اصول علمی کسب وکار اعلام نمود.

مهری خاطر نشان کرد: میزان نو بودن ایده، تشخیص احتیاج یا خلق احتیاجهای جدید، قابلیت تبدیل شدن ایده به محصول، تجاری سازی ایده، روش بیان و ارائه ایده، استراتژی کسب وکار، انعطاف پذیری و قابل تغییر بودن، نحوه پیاده سازی، میزان کاربردی بودن محصول فراوری شده، کیفیت و جذابیت ظاهری محصول، مدل درآمدی محصول، قابلیت تجاری سازی محصول و تیم اجرایی از جمله معیارهای داوری این رویداد است.

تشکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خدمتگزار نواندیش به عنوان مشارکت نماینده و شرکت ذخیره شاهد، سازمان مالی کوثر،صندوق اشتغال و کارافرینی ایثارگران و سازمان سیاحتی کوثر حامیان این رویداد هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد میتوانند با مراجعه بخس ثبت ایده وب سایت roydadshahed.com و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتشار فراخوان رویداد شاهد ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار فراخوان رویداد شاهد ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید