دومین ستاره استقلال هم جدا شد؛ در تیم مجیدی چه خبر است؟

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران: شرایط در باشگاه استقلال عجیب و پیچیده شده است؛ در حالی که باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس مشغول تقویت تیم کنونی است استقلال یکی پس از دیگری در حال از دست دادن بازیکن است. بعد از آنکه محمد نادری، مدافع - هافبک چپ این تیم از استقلال جدا و راهی ترکیه شد حالا نوبت به ارسلان مطهری، یکی از ستاره های خط حمله این تیم رسیده تا او هم ساز جدایی کوک کند.

دومین ستاره استقلال هم جدا شد؛ در تیم مجیدی چه خبر است؟

به گزارش وبلاگ لاوان، اگرچه پیش از این شایعه شده بود که ارسلان مطهری پیشنهاد خوبی از قطر دارد و ممکن است از استقلال جدا گردد، ولی با توجه به قطع همکاری با شیخ دیاباته و البته شایعه خروج مهدی قایدی از استقلال، به نظر می رسید او در این باشگاه بماند. حال هنوز تکلیف مهدی قایدی معین نشده، ارسلان مطهری با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرامش از استقلال خداحافظی نموده تا چهارمین جدا شده این باشگاه باشد. در واقع بعد از میلیچ، دیاباته و محمد نادری، ارسلان هم از استقلال جدا می گردد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که همین روز گذشته شایعه شد باشگاه به او برای تمدید قرارداد زنگ زده است.

البته که مشکل استقلال فقط معطوف به همین چند نفر نمی گردد؛ هنوز 6 بازیکن دیگر این تیم هستند که شرایط قراردادشان معین نیست و همگی قراردادهایشان با استقلال به انتها رسیده است؛ از بین آن 6 نفر به نظر می رسد جدایی داریوش شجاعیان قطعی است و بقیه هم از تیم های دیگر پیشنهادات بهتری دریافت نموده اند. معین نیست با ادامه این فرایند، چه سرنوشتی در انتظار استقلال در روز های آینده جابجایی خواهد بود.

منبع: فرارو

به "دومین ستاره استقلال هم جدا شد؛ در تیم مجیدی چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین ستاره استقلال هم جدا شد؛ در تیم مجیدی چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید