دو شهر ترکیه که ارزش یک بار دیدن را دارند

به گزارش وبلاگ لاوان، ترکیه یک کشور اوراسیایی است که در همسایگی ایران واقع شده است و در چند سال اخیر پیشرفت زیادی در صنعت گردشگری داشته است.

دو شهر ترکیه که ارزش یک بار دیدن را دارند

به گزارش وبلاگ لاوان، بنا بر اعلام آژانس سالیان سفر، همسایگی بین ایران و ترکیه باعث شده قیمت تور ترکیه نسبت به سایر تورهای اروپایی کمتر باشد. همچنین نزدیکی ایران و ترکیه به یکدیگر باعث شده مردم این دو کشور اختلاف فرهنگی کمی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

خبر خوب برای مسافران ایرانی که قصد سفر به این کشور را دارند این است که نیازی به تهیه ویزا نیست و لازم نیست وقت و هزینه ای برای تهیه ویزا و طی کردن مراحل اداری آن انجام دهید. تورهای ترکیه به وسیله زمینی و هوایی برای مسافران خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

همان طور که گفتیم ترکیه یک کشور نیمی آسیایی و نیمی اروپایی یا به عبارتی اوراسیایی است. پس می توان توقع داشت که مناظر بکر طبیعی زیادی را در این کشور دید. از شهرهای دیدنی ترکیه می توان استانبول، آنکارا، آنتالیا و کوش آداسی را نام برد.

شهر کوش آداسی

شاید نام شهر کوش آداسی را کمتر از شهرهایی مثل استانبول و آنکارا شنیده باشید ولی باید حداقل یک بار از جاذبه های این شهر دیدن کنید و از امکانات تفریحی این شهر نهایت لذت را ببرید. شهر کوش آداسی برای گردشگران جذابیت بالایی دارد.

سواحل زیبای کوش آداسی همراه با هتل های ساحلی جذاب از دلایل جذب گردشگران از کشورهای مختلف به این شهر هستند. مناظر طبیعی بکر و دست نخورده ای که این شهر دارد همه ساله افراد زیادی از جمله عکاس ها را مجذوب خود می نماید. به طور خلاصه اگر تفریح و آرامش را یکجا می خواهید شهر کوش آداسی برای شما بهترین مقصد است.

اگر نگران هزینه های سفرتان هستید، سالیان سفر استفاده از تور لحظه آخری کوش آداسی را به شما پیشنهاد می نماید که نسبت به تورهای معمولی از قیمت کمتری برخوردار است.

تورهای کوش آداسی به دلیل ماهیت تفریحی که دارند نسبت به سایر شهرهای ترکیه قیمت بیشتری دارند اما با استفاده از تور لحظه آخری کوش آداسی می توانید با هزینه کمتری به این شهر زیبا سفر کنید و خاطرات شیرینی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

شهر آنتالیا

از دیگر شهرهای دیدنی ترکیه می توان به آنتالیا اشاره نمود. شهر آنتالیا برای آن دسته از مسافرانی که قصد خرید دارند یک گزینه مناسب است؛ اما حیف است که این شهر زیبا را فقط برای خرید کردن انتخاب کنید و از مناظر طبیعی و مکان های تاریخی آن دیدن نکنید.

ساده ترین راه برای سفر به این شهر استفاده از تور آنتالیا است. آنتالیا شهری است که جاذبه های متعدد را همراه هم دارد مثلاً امکان جنگل نوردی برای کسانی که علاقه به پارک های آبی ندارند، وجود دارد. آب و هوای این شهر شباهت زیادی به آب و هوای مناطق شمالی ایران دارد.

همچنین مرکز خریدهای مختلفی در چند سال اخیر در این شهر ساخته شده که طرفدارهای زیادی در بین افراد علاقه مند به خرید دارد. گذشته از مکان های دیدنی قدم زدن در بافت شهری آنتالیا خود یکی از لذت های سفر به این شهر است. با توجه به بافت تاریخی که این شهر دارد پیاده روی کردن و عکاسی از مناظر زیبای این شهر می تواند یک گردش خوب و به یادماندنی برای شما بسازد.

برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی و یا تور آنتالیا می توانید از خدمات سالیان سفر و از تجربیات مشاوران این مجموعه استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو شهر ترکیه که ارزش یک بار دیدن را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو شهر ترکیه که ارزش یک بار دیدن را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید