رشته های تحصیلی منطبق با نیازهای ابهر ارائه گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران/زنجان فرماندار ابهر گفت: با توجه به استقرار صنایع مهم در این شهرستان، رشته های تحصیلی باید مطابق با نیازهای این منطقه ارائه گردد.

رشته های تحصیلی منطبق با نیازهای ابهر ارائه گردد

وجیه الله نوروزی شامگاه دیروز در جلسه ساماندهی و آنالیز رشته های دانشکده فنی و حرفه ای ابهر با تاکید بر تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه برای تحقق توسعه، عنوان نمود: جزیره ای عمل کردن این دو نهاد مانع رشد تحقیق و توسعه در صنایع می گردد.

وی با اشاره به گسترش روزافزون علم و دانش، یادآور شد: تعامل نداشتن صنعت و دانشگاه، سبب می گردد تکنولوژی های مستقر در خطوط فراوری، امکان به روزرسانی را از دست بدهند.

فرماندار ابهر با اشاره به موقعیت این شهرستان و استقرار واحدهای صنعتی مهم، اعلام نمود: دانشکده فنی و حرفه ای ابهر نقش بسیار مهمی در تامین نیروی متخصص مورداحتیاج صنایع منطقه ایفا خواهد نمود.

نوروزی با تاکید بر ارائه رشته های تحصیلی منطبق با احتیاج شهرستان، ادامه داد: تعریف رشته های این دانشکده می بایست مطابق با احتیاجهای شهرستان برنامه ریزی گردد تا صنایع مسئله ای در تامین نیروهای متخصص نداشته باشند.

این مسئول با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه مناطق، تاکید نمود: دانشگاه یکی از ارکان مهم توسعه مناطق به شمار می رود که می بایست تارهای ارتباطی این نهاد را با سایر نهادها تقویت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشته های تحصیلی منطبق با نیازهای ابهر ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های تحصیلی منطبق با نیازهای ابهر ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید