ششصدمین گل در جوزپه مه آتزا؛ رونالدو یک - مسی صفر

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران - خبرنگاران - کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس با گل تساوی بخش خود در بازی مقابل اینترمیلان در سن سیرو، ضمن پیشی دریافت از لیونل مسی از حیث گل زده، به نقطه عطف درخشان دیگری در کارنامه پربار دوران فوتبالی خود دست یافت.

ششصدمین گل در جوزپه مه آتزا؛ رونالدو یک - مسی صفر

به گزارش وبلاگ لاوان، تارنمای خبری گل روز یکشنبه نوشت: مرد پرتغالی بانوی پیر با این گل پیروز شد حریف سنتی خود در عصر مدرن فوتبال یعنی لیونل مسی را شکست داده و ششصدمین گل دوران ورزشی خود را به ثمر برساند.

پس از اینکه میزبان با گل راجا ناینگولان از حریف پیش افتاد، ستاره بیانکونری در دقیقه 62 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

مرد 34 ساله تیم ملی پرتغال در حالی به یکی دیگر از برجسته ترین دستاورد های دوران درخشان خود دست یافت که ستاره آرژانتینی آبی اناری ها به عنوان جدی ترین رقیب وی تاکنون در مجموع 598 گل به ثمر رسانده است.

علاوه بر این، رونالدو با این گل به محفل سه نفره بازیکنان تاریخ یووه یعنی (گونزالو هیگوآین، مارکو دی وایو، دیوید ترزگه) پیوست که در هر 2 بازی برگزار شده در استادیوم جوزپه مه آتزا در جریان یک فصل پیروز به گلزنی شده اند.

اگرچه یوونتوسی ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس از گردونه رقابت ها کنار رفتند اما خرید گرانقیمت بانوی پیر که تا اینجای سری آ 28 گل به ثمر رسانده است، هشتمین اسکودتو را برای باشگاه تورین به ارمغان آورده است.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

به "ششصدمین گل در جوزپه مه آتزا؛ رونالدو یک - مسی صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششصدمین گل در جوزپه مه آتزا؛ رونالدو یک - مسی صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید