ضربه مهلک زاکربرگ به ایلان ماسک، تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز

به گزارش وبلاگ لاوان، فارس نوشت: شرکت متا که از بحران رو به روی توییتر استفاده و پلتفرم تردز را معرفی کرد، اکنون توانسته یک پنجم کاربران روزانه شبکه اجتماعی ایلان ماسک را تصاحب کند.

ضربه مهلک زاکربرگ به ایلان ماسک، تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز

نرم افزار رقیب توییتر تنها چند روز پس از ورود از مرز 100میلیون کاربر عبور نموده است. اکنون، داده های نو نشان می دهد که این برنامه به یک پنجم از پایگاه کاربر فعال هفتگی توییتر در سراسر دنیا رسیده است.

بر اساس گزارش شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن Sensor Tower در اواخر هفته گذشته، کاربران فعال روزانه تردز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش یافتند (حدود 20 درصد نسبت به شنبه کاهش یافت). طبق گزارش سی ان بی سی، این شرکت گفت که زمان صرف شده کاربران در این برنامه نیز 50درصد کاهش یافته است(از 20 دقیقه به 10 دقیقه).

آمارهای نو که به وسیله شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن data.ai ارائه شده نشان می دهد که حرکت رو به رشد تردز هنوز به انتها نرسیده است. طبق برآوردهای فعلی، این برنامه اکنون بیش از 150 میلیون بار دانلود شده که 5.5 برابر سریعتر از بازی پوکمون گو شرکت نیانتیک است. این بازی رکورد بزرگترین عنوان راه اندازی برنامه را از زمان اولین عرضه خود در جولای 2016 در اختیار داشت.

بعلاوه Data.ai اطلاعات نو دیگری در خصوص ماهیت مخاطبان تردز به اشتراک گذاشت و دریافت که این رقیب توییتر در طول اولین هفته در دسترس بودن خود حدود 93 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا را به دست آورده است.

این شرکت بعلاوه دریافت که هند، از نظر دانلود اپلیکیشن نو پیشتاز است و 33 درصد از دانلودهای دنیای را به خود اختصاص داده است. پس از آن برزیل (22 درصد) و سپس ایالات متحده (16 درصد) و در نهایت مکزیک و ژاپن به ترتیب 8 و 5 درصد قرار دارند.

با این حال، به علت موانع نظارتی مربوط به نگرانی های حفظ حریم خصوصی و شیوه های جمع آوری داده ها، در حال حاضر در اتحادیه اروپا در دسترس نیست. متا حتی اخیراً آغاز به جلوگیری از دسترسی کاربران اتحادیه اروپا به این برنامه به وسیله وی پی ان نموده است.

تردز چند روز پیش، اولین به روزرسانی بزرگ خود را از زمان راه اندازی منتشر کرد و پشتیبانی از iOS 17 را به عنوان نسخه بتا عمومی در دسترس قرار داد. هنوز پیشرفت های بزرگ تری مانند دکمه ویرایش، پشتیبانی از چند حساب و ادغام با اکتیویتی پاب در پیش است

.

اکتیویتی پاب یک رابط برنامه نویسی کاربردی برای ایجاد، به روزرسانی و حذف محتوا و بعلاوه یک رابط برنامه نویسی برای تحویل اعلان ها و محتوا ارائه می دهد.

این آمارهای ارائه شده در حالیست که اتحادیه اروپا به علت نگرانی های مربوط به حریم خصوصی هنوز اجازه دسترسی به تردز را نداده و کاربران کشورهای اروپایی حتی با وی پی ان هم به آن دسترسی ندارند.

توییتر برای مقابله با این پیشرفت تردز دست به کارهای مختلفی زده مانند تهدید در خصوص شکایت تا مسدود کردن های مربوط به تردز در توییتر.

تردز این پتانسیل را دارد که یک پلتفرم رسانه اجتماعی پیروز باشد. با این حال، برای شکست دادن توییتر باید بر بعضی چالش ها غلبه کند و اگر بتواند به این مهم دست یابد پس پتانسیل تبدیل شدن به رسانه اجتماعی بزرگ را دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ضربه مهلک زاکربرگ به ایلان ماسک، تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه مهلک زاکربرگ به ایلان ماسک، تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید