نرم افزار و اپلیکیشن

شبیه ساز Nintendo 3DS در پی شکایت نینتندو از دسترس خارج شد

توسعه دهندگان شبیه ساز نینتندو سوییچ با نام یوزو، چندی پیش وارد توافقی غیرمنتظره با نینتندو شدند و موافقت کردند که 2.4 میلیون دلار خسارت به این شرکت بپردازند و توسعه و توزیع شبیه ساز ذکر شده را متوقف کنند. حال گفته شده که در نتیجه این توافق، شبیه ساز دیگر...

19 اسفند 1402

رقابت ایلان ماسک با یوتوب؛ ویدیوهای طولانی ایکس به تلویزیون های هوشمند می آیند

دیجیاتو: ایلان ماسک قصد دارد به زودی یک اپلیکیشن به منظور تماشای ویدیوهای طولانی پلتفرم ایکس برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ و آمازون عرضه کند.

19 اسفند 1402

چطور برندهای بدون تست حیوانی در لوازم آرایشی و مراقبتی را بشناسیم؟

دو سال پیش، وقتی که ویدیوی رالف (خرگوش آزمایشگاه های محصولات آرایشی) منتشر شده بود مطلبی در خبرنگاران مگ نوشتیم و از اتفاقی که برای این حیوانات بی گناه می افتد حرف زدیم. همچنین از مواد مضری که در لوازم آرایشی وجود دارند و شما از آن ها بی خبر هستید گفتیم...

15 اسفند 1402

8 کار حیاتی که بعد از نصب ویندوز 10 باید انجام دهید

آیا به تازگی اقدام به نصب ویندوز 10 کرده اید؟ پس از نصب سیستم عامل نو، باید چند کار مهم را انجام دهید تا بیشترین سطح از لذت را هنگام کار با کامپیوتر کسب کنید. در این مقاله به طور مفصل به معرفی این دسته از کارهای پر اهمیت می پردازیم.

27 بهمن 1402

5 ویژگی One UI 6.1 که سامسونگ در رویداد Unpacked اعلام نکرد

سامسونگ در جریان رویداد Unpacked 2024 به پنج ویژگی One UI 6.1 به علت کمبود وقت به طور مفصل اشاره نکرد. در این مقاله قصد داریم این ویژگی های مجذوب کننده را معرفی کنیم.

6 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند تا یک میلیون؛ گزینه های کار راه انداز و مقرون به صرفه قیمت

این روزها با پیشرفت سریع السیر تکنولوژی بسیاری از کاربران به استفاده از ساعت های هوشمند به جای ساعت های مچی روی آورده اند و ساعت هوشمند به یکی از مهم ترین وسایل زندگی مدرن برای طیف گسترده ای از کاربران تبدیل شده است. خوشبختانه این گجت های پوشیدنی در رده...

7 دی 1402

این خودرو به جای سوئیچ با آیفون باز می گردد!، عکس

زومیت نوشت: کلید دیجیتال اپل اکنون از خودروهای برقی شرکت مینی پشتیبانی می نماید. کاربر می تواند فقط با آیفون یا اپل واچ، خودرو را روشن یا قفل آن را باز کند.

29 آبان 1402

عایدی تعمیر کار موبایل به وسیله سایس معین شد!

عایدی شغل تعمیرات موبایل تعیین شد و معلوم شد این شغل چقدر پر عایدی است! اگر شما هم می خواهید مقدار عایدی این شغل و راه ورود به آن را بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

29 شهریور 1402

جنجال بزرگ بر سر ورود ماشین های شگفت انگیز تسلا به کشور

پس از گذشت چند سال از انتشار خبر ورود چند دستگاه تسلا به یکی از گمرکات کشور، دوباره این خبر پر رنگ شده و جزئیات جدیدی درباره آن مطرح شده است.

12 شهریور 1402

ضربه مهلک زاکربرگ به ایلان ماسک، تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز

فارس نوشت: شرکت متا که از بحران رو به روی توییتر استفاده و پلتفرم تردز را معرفی کرد، اکنون توانسته یک پنجم کاربران روزانه شبکه اجتماعی ایلان ماسک را تصاحب کند.

27 تیر 1402

نقدها و نمرات فاینال فانتزی 16 منتشر شد؛ حماسه ای خونین و باشکوه

با عرضه بازی فاینال فانتزی 16، نقدهای آن نیز به طور رسمی منتشر شده اند و به نظر می رسد که بار دیگر با نسخه ای فوق العاده از این سری محبوب نقش آفرینی روبرو هستیم.

1 تیر 1402

اتصال رایگان به سامانه مودیان مالیاتی

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان چند وقتی است که به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب وکار تبدیل شده است. ابهامات و چالش های زیاد همراه با سوالات مختلف باعث شده تا صاحبان کسب وکار به خاطر نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص این موضوع نتوانند اقدامات...

25 اردیبهشت 1402

ایلان ماسک برای توییتر مدیرعامل پیدا کرد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد که لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت Comcast NBCUniversal در حال مذاکره برای این شغل بوده است.

22 اردیبهشت 1402

هدایای ایرانسل برای یلدای پرچله 1401 اعلام شد

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای ویژه خود را اعلام نمود. این هدایا شامل 40 دقیقه مکالمه هدیه پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت 40 گیگابایت اینترنت همراه (استفاده از تکان شگفت انگیز ایرانسل من) است.

29 اسفند 1401

سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند

وقتی ثانیه ها حیاتی می شوندجمله معروفی است که می گوید ارزش واقعی ثانیه ها را دونده دوی سرعتی که سکوی قهرمانی المپیک را از دست داده می داند. اما واقعیت این است که برای درک اهمیت چند ثانیه یا دقیقه کافیست به اتفاقات روزمره ای که برای همه ما محتمل است پیش...

17 اسفند 1401

انتشار نسخه نو واتس اپ؛ امکان ارسال هم زمان 100 عکس و ویدیو

با وجود این آپدیت، می توانید در برنامه واتس اپ آواتار موردنظر خود را ایجاد نموده و برای تصویر پروفایل از آن بهره ببرید.

27 بهمن 1401

انتشار Disney Speedstorm تا سال 2023 به تعویق افتاد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی گیم لافت (Gameloft) به تازگی اعلام نموده که بازی مسابقه ای و رایگان Disney Speedstorm که برای عرضه در در سال 2022 برنامه ریزی شده بود، در سال 2023 منتشر خواهد شد.

16 آذر 1401

بتای iOS 16.2 منتشر شد؛ نسخه نو چه قابلیت هایی دارد؟

در حالی که اپل به تازگی آپدیت iOS 16.1 را به صورت رسمی برای کاربران گوشی های آیفون عرضه کرده، امروز بتای نسخه iOS 16.2 را هم برای توسعه دهندگان در دسترس قرار داده که به لطف آن توانستیم از قابلیت های سیستم عامل نو مطلع شویم.

6 آبان 1401

سفر به لهستان و راهنمای جاذبه های آن

راهنمای سفر به لهستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به لهستان سخن خواهیم گفت .

19 شهریور 1401

مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار گردید

مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران منطقه ها یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت...

28 تیر 1401
تعداد: (65)