ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور MPM10 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر می گردد. این رویداد یکی از بزرگترین، معتبر ترین و با سابقه ترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و بعلاوه شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می گردد.

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می گردد

ثبت نام در این مسابقات شروع شده و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تیم های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.

این مسابقات طی دو مرحله برگزار می گردد؛ مرحله اول مسابقات طی دو روز چهارشنبه 30 شهریور و پنجشنبه 31 شهریور برگزار خواهد شد. در این دو روز، مسابقات راس ساعت 9:00 صبح شروع می گردد.

در مرحله اول شرکت نمایندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش های رویداد را دریافت نموده و به مدت 48 ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ های خود را برای چالش های مسابقه ارسال نمایند.

مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. در نهایت تیم های برتر با توجه به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه معین خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید