محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟

به گزارش وبلاگ لاوان، محصولات تبلیغاتی چاپی مانند تقویم رومیزی و غیره همواره هدایای تبلیغاتی ساده ای بوده اند که به وسیله یک شرکت برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شوند. آن ها را به عنوان یک یادگاری کوچک در نظر بگیرید که می توانید روی میز خود بگذارید تا شرکتی را که آن ها را به شما داده است، یادآوری گردد.

محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟

آیا محصولات تبلیغاتی چاپی هنوز هم تأثیر دارند؟

در دنیای دیجیتال که بازاریابان برای جذب مشتریان تازه و حفظ آن ها بیشتر به تبلیغات آنلاین فکر می نمایند، محصولات تبلیغاتی به فراموشی سپرده شده اند.

محصولات تبلیغاتی چاپی می تواند تاثیرات مثبت بیشتری گذاشته و تفاوت بیشتری ایجاد کند. آن ها راهی عالی برای ارتقاء یک برند می باشند. آن ها در دست مشتریان استفاده شده و به همین جهت در خاطر آن ها باقی خواهد ماند. در واقع بازاریابانی که استفاده از چنین اقلامی را کنارگذاشته اند، تاثیر و کارایی آن ها را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟

بر طبق آنچه که آمار و اعداد نشان می دهند، محصولات تبلیغاتی تاثیرگذار بوده و کار می نمایند.

یک مطالعه در سال 2016 نشان می دهد که بیشتر مردم محصولات تبلیغاتی را به طور میانه برای هشت ماه، نگه می دارند. این بدان معناست که تبلیغات شما بیشتر از یک تبلیغ ساده آنلاین یا در یک وب سایت، در مقابل اشخاص واقع شده است. زمان واقعی بستگی به نوع محصول دارد، تقویم ها و سررسید یک سال و کلاه ها فقط هفت ماه عمر می نمایند.

مشتریانی که محصولات شما را دریافت می نمایند، پبام شما را می گیرند و آن ها را به افراد دیگر و دوستان خود که از آن ها استفاده می نمایند، انتقال می دهند. آن ها برند شما را به آشنایان خود توصیه نموده و به سفیران برند شما تبدیل می شوند.

که یک محصول تبلیغاتی را دریافت می نمایند، معمولا بیشتر اشخاصی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می نمایند، تصور خوبی از شرکت اهدا نماینده، در فکر آن ها ایجاد می گردد. در نتیجه، زمانی که محصولات تبلیغاتی خود را به صورت رایگان ارائه می دهید، پیغام برندینگ موثری را ارائه خواهید داد. با استفاده از محصولات چاپی تبلیغاتی مانند تقوویم ها برند شما به وسیله افراد دیده و شناخته می گردد. آن ها برند شما را با آن محصول شناخته و مرتبط می نمایند. بنابراین موفقیت شما به بیشتر دیده شدن برند شما بستگی داشته و هر چه بیشتر از تجارت شما اطلاع یابند، شاهد نتایج موفقیت آمیزتری در فروش خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

دلایلی که محصولات تبلیغاتی چاپی در بازار تاثیر دارند؟

تاثیر و محبوبیت محصولات تبلیغاتی چاپی

محصولات تبلیغاتی امروز، اگر نه بیشتر از 10 سال پیش، مؤثر هستند. محصولات تبلیغاتی همواره رشد قوی داشته و همچنان ادامه دارد.

آن ها ملموس هستند. مصرف نمایندگان یاد گرفته اند که بیشتر انواع تبلیغات را نادیده بگیرند. نرخ فراخوان برای محصولات تبلیغاتی برای بعضی از محصولات رکورد 85٪ است. چیزی منحصر به فرد در خصوص دریافت یک آیتم فیزیکی وجود دارد که می توانید آن را لمس کنید، احساس کنید و در واقع از آن بهره ببرید، که بسیار فراتر از تأثیر یک تبلیغ تلویزیونی یا تبلیغات جستجو است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

حس قدردانی به وسیله محصولات تبلیغاتی چاپی

بر اساس مطالعه ای 85 درصد از مصرف نمایندگان تبلیغ نمایندگانی را که به آن ها پیراهن یا کلاه داده بودند، به یاد می آورند. یک مطالعه متفاوت نشان داد که 71٪ از شرکت نمایندگان در نمایشگاه تجاری، نام شرکتی را که به آن ها یک محصول تبلیغاتی داده است را به خاطر می آورند و 76٪ از شرکت نمایندگان نگرش مطلوبی نسبت به آن شرکت داشتند.

مردم علاوه بر ملموس بودن، اقلام تبلیغاتی را نیز دوست دارند، زیرا دریافت آن ها هزینه ای ندارد. این فقط پول نیست. همان عمل کوچک گفتن من اهمیت می دهم و از اینکه مشتری هستید سپاسگزارم می باشد.

منبع: مجله چاپخونه

به "محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید