مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران منطقه ها یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار گردید.

مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین دارایی بانک را وجود مشتریان وفادار دانست و گفت: مفهوم بانک و مشتری تغییر نموده است. تا قبل از سال 1380 بانک ها را با مقیاس بزرگی و کوچکی و تعداد مشتریان و شعب ارزیابی می کردند.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین اضافه کرد: در دهه هشتاد بانک های خصوصی وارد نظام اقتصادی کشور شدند و تقسیم بندی تازهی با عنوان بانک های دولتی و خصوصی با مزایا و معایب آن صورت گرفت.

اینالویی موفقیت یک بانک را در نظام بانکی آینده، چابکی آن خاطرنشان کرد و گفت: چابکی بانک یعنی جایی که مشتری مراجعه کند و سرویس ها را با برترین شرایط و کیفیت در سریع ترین زمان دریافت کند.

وی در حوزه بانکداری دیجیتال خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال، مفهوم تازهی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان خودشان می توانند بر اساس درخواست شان محصولات مخصوص خودشان را دریافت نمایند.

به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری معنی تازه بانکداری دیجیتال است و مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می نماید.

معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در مورد فعالیت باشگاه مشتریان اضافه کرد: در سال نود و پنج 5 هزار مشتری در باشگاه فعالیت داشتند. اما در حال حاضر 500 هزار مشتری فعال دارد و این قرعه کشی برای این تعداد اجرا شده است.

اینالویی یکی از ارکان اصلی بانکداری دیجیتال را مشتریان وفادار خاطرنشان کرد و گفت: در بانک دیجیتال منابع اقتصادی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس های مختص به آن است. هدف گذاری بانک ایران زمین بر اساس این گونه بانکداری است و به مرور تک تک آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی در خاتمه تغییر باشگاه وفاداری به باشگاه هواداری را اقدامی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: باشگاه هواداری یعنی هر مشتری خود را عضوی از بانک بداند و ما به عنوان ارائه دهنده خدمات بانکی با ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، علائق مختلف آنان را در فضای مجازی یا ابزار های مختلف بسنجیم و بر اساس آن سرویس دهی کنیم.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین: بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند

در ادامه این مراسم سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در جشنواره گل یا پوچ گفت: جایگاهی که بانک به در حال حاضر به آن رسیده است، حاصل حمایت های مشتریان وفادار آن است. امیدوارم بتوانیم با کوشش بیشتر خدماتی در شأن مشتریان بانک ارائه دهیم و بیش از پیش رضایت آنان را جلب کنیم.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین اضافه کرد: از سال 1395 با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با آنالیز افکار عمومی تمام کوشش خود را در جهت شناخت احتیاج های مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.

استاد در مورد نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال 1400 با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی نهاده شد و با اقدامات اجرا شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس مقدار وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار تازهی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که به وسیله همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را خاطرنشان کردیم و برندگان معین شدند.

استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل گردد می توان بر اساس احتیاج های مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزار ها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه گردد.

مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته جوابگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.

استاد در این خصوص اضافه کرد: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزار ها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد نمود و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده نمایند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روز های خاتمهی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیاز هایی که کسب نموده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.

یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. بعلاوه یک سال زندگی رایگان برای 5 نفر، گوشی آیفون 13 برای 11 نفر، یاری هزینه سفر به کیش برای 11 نفر، یک سال پرداخت قبض برای 1 نفر، یک سال شارژ رایگان برای 11 نفر و یکسال اینترنت رایگان برای 11 نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.

منبع: فرارو

به "مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید