سرانجام نبرد برنامه نویسان برتر کشور ، بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، چهاردهمین دوره چالش هوش مصنوعی شریف Sharif AI Challenge به منظور سنجش و به چالش کشیدن دانشجویان و برنامه نویسان کشور با استفاده از مفاهیم هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

سرانجام نبرد برنامه نویسان برتر کشور ، بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، چهاردهمین دوره چالش هوش مصنوعی شریف از روز پنج شنبه 10 شهریورماه به مدت دو روز در سالن البرز دانشگاه صنعتی شریف با حضور دانشجویان و برنامه نویسان با هدف ایجاد فرصتی به منظور سنجش و به چالش کشیده شدن توانایی شرکت کنندگان از درس های برنامه نویسی پیشرفته، هوش مصنوعی و طراحی الگوریتم و ساختار برگزار گردید.

در این مسابقات شرکت کنندگان در قالب تیم های یک تا سه نفره و به یکی از زبان های Python ،Java یا ++C به رقابت با یکدیگر پرداختند. هر تیم پس از طراحی اولیه هوش مصنوعی خود، آن را در مقابل کدِ دیگر تیم ها محک زده و تا آخرین روز مسابقات به تغییر و بهبود استراتژی های خود پرداختند.

در مرحله اول این مسابقات بیش از 1800 شرکت کننده در قالب 352 تیم حضور داشتند که از این میان 130 شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی در قالب 48 تیم به مرحله دوم راه یافتند و پس از دو روز مسابقه روز آدینه در آیین اختتامیه این رویداد، تیم های برنده معرفی و ضمن تجلیل از این تیم ها جوایزی به آنها اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

  • رویاهای تان را بازی کنید! | هوش مصنوعی قدرت تخیل انسان را تقویت می نماید

لازم به ذکر است، رویداد هوش مصنوعی شریف یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی بین دانشگاهی در سطح کشور است که هر ساله به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد و مخاطبان گسترده ای از دانش آموزان آشنا با کدنویسی تا دانشجویان ترم آخر کارشناسی دارد. این مسابقات محل مناسبی برای خودآزمایی برنامه نویسان و هم افزایی آنان در خلال رقابت با یکدیگر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرانجام نبرد برنامه نویسان برتر کشور ، بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نبرد برنامه نویسان برتر کشور ، بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید