پیغام ما به ناسا رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیر آژانس فضایی روسیه در واکنش به بیانیه سازمان فضایی آمریکا(ناسا) مبنی بر ادامه همکاری فضایی دو کشور گفت: نگرانی های ما شنیده شده است.

پیغام ما به ناسا رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، دیمیتری روگوزین، مدیر آژانس فضایی روسکاسموس روسیه در پی انتشار بیانیه ناسا مبنی بر ادامه همکاری دو کشور روسیه و آمریکا در فضا و به خصوص در ایستگاه فضایی بین المللی در صفحه توییتر خود نوشت: همانطور که دیپلمات ها می گویند، نگرانی های ما شنیده شده است.

او ناسا را نیز در این توییت منشن کرد و ادامه داد: ناسا تمایل خود برای ادامه همکاری ها با روسکاسموس را اعلام نموده است. در عین حال ما همچنان به تجزیه و تحلیل تحریم های نو ایالات متحده ادامه می دهیم.

روگوزین پس از سخنان بایدن درباره اعمال تحریم هایی بر روسیه و اینکه این تحریم ها بر برنامه های فضایی این کشور نیز اثر خواهد گذاشت، در چند توییت آمریکا را تهدید نموده و از نقش مهم روسیه در راهنمایی ایستگاه فضایی سخن گفته بود. در پی توییت های روگوزین، ناسا در بیانیه ای اعلام نمود که همکاری دو کشور در ایستگاه فضایی بین المللی ادامه خواهد داشت و این ایستگاه از کشمکش های سیاسی به دور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیغام ما به ناسا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ما به ناسا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید