پیشنهاد 700 میلیون تومانی برای یاری مربیگری در تیم ملی فوتسال!

به گزارش وبلاگ لاوان، نوشتن از شرایط نیمکت تیم ملی فوتسال ایران دیگر برای اهالی فوتسال لطف چندانی ندارد چرا که فدراسیون فوتبال هنوز رئیس تازه کمیته فوتسال را معین نکرده است و معین نیست آیا سیدمحمد ناظم الشریعه به سرمربیگری در تیم ملی ادامه می دهد یا خیر.

پیشنهاد 700 میلیون تومانی برای یاری مربیگری در تیم ملی فوتسال!

البته فدراسیون طی هفته های گذشته مذاکراتی با چند گزینه برای سرمربیگری انجام داده و برنامه های آنها را دریافت نموده ولی هنوز به صورت رسمی و نهایی چیزی اعلام نشده است.

در هفته های اخیر اعضای کمیته فوتسال جلسه ای با ناظم الشریعه برگزار کردند و گزارش ها و دفاعیات او را از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2021 لیتوانی گرفتند؛ رقابت هایی که ایران در مرحله یک چهارم نهایی آن با قبول شکست برابر قزاقستان حذف شد.

گفته می گردد یکی از شروط فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای ادامه کار با ناظم الشریعه، تغییر دستیاران او بوده است اما در عین حال همانطور که عنوان شد، فدراسیون مذاکره با سایر گزینه های سرمربیگری را هم پیش برده است.

یکی از این گزینه ها که سابقه بازی در تیم ملی ایران و مربیگری در لیگ برتر را هم دارد، علاوه بر اینکه برای خودش پیشنهاد قراردادی بالای 1 میلیارد تومان ارائه نموده، برای دستیار اول خود هم خواستار قراردادی 700 میلیون تومانی شده است!

این پیشنهاد در حالی مطرح شده که میانگین قرارداد کادر فنی قبلی تیم ملی 200 تا 300 میلیون تومان بوده است و تعیین نیست آیا فدراسیون فوتبال در صورت قبول پیشنهاد این گزینه، ظرفیت اقتصادی برای تامین هزینه ها و قراردادهای کادر فنی را دارد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشنهاد 700 میلیون تومانی برای یاری مربیگری در تیم ملی فوتسال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 700 میلیون تومانی برای یاری مربیگری در تیم ملی فوتسال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید