چلسی به 100 میلیون یورو راضی شد، هازارد پشت در برنابئو

به گزارش وبلاگ لاوان، چلسی موافقت ضمنی خود را برای انتقال 100 میلیون یورویی ستاره بلژیکی اش به رئال را اعلام نموده و به نظر می رسد به زودی مراسم معارفه او در برنابئو برگزار می گردد.

چلسی به 100 میلیون یورو راضی شد، هازارد پشت در برنابئو

چلسی به 100 میلیون یورو راضی شد، هازارد پشت در برنابئو

پایگاه خبری گل و سایت اینترنتی نشریه آس اسپانیا، اعلام کردند که به دنبال مذاکرات رودرروی مارینا گرانوفسکایا مدیر اجرایی باشگاه چلسی و خوسه آنخل سانچس مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید در لندن طی چند روز گذشته، باشگاه چلسی پیشنهادی 100 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید ادن هازارد از آبی پوشان را پذیرفته است.

طبق اعلام این دو رسانه، باشگاه رئال مادرید علاوه بر این 100 میلیون یورو، ارقام دیگری هم به عنوان پاداش در نظر گرفته و همه این ها در حالی است که هازارد تنها تا انتها فصل آینده با چلسی قرارداد دارد. حداکثر درآمدی که چلسی از فروش هافبک طراح بلژیکی اش به رئال مادرید می تواند داشته باشد، 140 میلیون یورو خواهد بود.

به این ترتیب انتظار می رود که به زودی جابجایی هازارد به رئال مادرید، چیزی که از آن به عنوان انتقالی رؤیای یاد نموده است، محقق و او به زودی به عنوان بازیکن جدید کهکشانی ها معرفی گردد.

علاوه بر این، رفتن هازارد به رئال مادرید با افزایش حقوق برای این بازیکن 28 ساله نسبت به چیزی که در حال حاضر از چلسی می گیرد، همراه خواهد بود.

هازارد در حال حاضر در اردوی تیم ملی بلژیک برای شرکت در دور نخست بازی های مرحله انتخابی یورو 2020 به سر می برد و انتظار می رود که هفته آینده پس از اتمام مأموریتش در آنجا برای امضای قراردادش راهی مادرید شده و مراسم معارفه اش نیز در همان زمان برگزار گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "چلسی به 100 میلیون یورو راضی شد، هازارد پشت در برنابئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی به 100 میلیون یورو راضی شد، هازارد پشت در برنابئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید