چهار اسم برگزیده مهرواره طنز به نوجوانان کانون همدان رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان گفت: چهار عضو این کانون عناوین برگزیده مهرواره طنز یک وعده لبخندرا کسب کردند.

چهار اسم برگزیده مهرواره طنز به نوجوانان کانون همدان رسید

به گزارش خبرنگار از، بهناز ضرابی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان گفت: چهار عضو این کانون عناوین برگزیده 3 بخش شعر، داستان و اینفوگرافی مهرواره طنز یک وعده لبخندرا کسب کردند و با رای داوران این مهرواره طنز که به همت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اردبیل برگزار گردید، برگزیدگان سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی معرفی شدند.

او از ارسال تعداد 54 اثر از اعضای کودک و نوجوان استان همدان به دبیرخانه این مهرواره اطلاع داد و گفت: در بخش شعر زهرا حمزه ای قیصر عضو کارگاه ادبی مرکز فرهنگی هنری صالح آباد، در بخش داستان محدثه قاسمی و ابوالفضل وثوقی از مراکز فرهنگی هنری کانون بهار و مریانج و در بخش اینفوگرافی هم دیانا نظری از مرکز فرهنگی هنری کانون قروه درجزین به اسم برگزیدگان این جشنواره از استان همدان معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان اضافه نمود: فراخوان این مهرواره در بخش های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی با موضوع کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه گروه های سنی نونگاه (12+) و نوجوان (15+) در بهمن سال گذشته از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

ضرابی زاده ادامه داد: شاد زیستن برای بچه ها و نوجوانان به همان میزان مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می نماید.

او اسم کرد: ایجاد زمینه های شادی و نشاط در بین بچه ها و نوجوانان اعتماد به نفس آن ها را افزایش می دهد و در زمانی که شادی و نشاط واقعی در بین بچه ها و نوجوانان وجود نداشته باشد، افسردگی، استرس و ناشادی، جای آن را در بین این نسل خواهد گرفت.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان با 30 کتابخانه ثابت، 10 کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و 43 مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از 14 هزار عضو فعال است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهار اسم برگزیده مهرواره طنز به نوجوانان کانون همدان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار اسم برگزیده مهرواره طنز به نوجوانان کانون همدان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید