کریمی: صنعت نفت تیمی بسیار خوب و منسجم است، بازی درگیرانه و کاملاً فیزیکی را پیش رو داریم

به گزارش وبلاگ لاوان، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: صنعت نفت یک تیم بسیار خوب و منسجم است و ما هم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم تا با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

کریمی: صنعت نفت تیمی بسیار خوب و منسجم است، بازی درگیرانه و کاملاً فیزیکی را پیش رو داریم

به گزارش وبلاگ لاوان از تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از ملاقات این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: با توجه به مسائلی که در هفته اول گذشت و نتایجی که دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان در بازی اول خود کسب کردند، مسابقه امروز به شدت حائز اهمیت شد.

وی اضافه نمود: اطمینان داریم که یک مسابقه صددرصد درگیرانه و کاملاً فیزیکی را در پیش رو داریم. تمهیداتی را در نظر گرفته ایم تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم. گرچه می دانیم تیم صنعت نفت یک تیم بسیار خوب و منسجم است. اما ما هم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم تا با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد برطرف مشکل جابجاییی این تیم اظهار داشت: از بدشانسی ما بلافاصله بعد از بازی با گل گهر پنجره جابجایی ما باز شد. هرچند کوشش زیادی اجرا شده بود تا پنجره جابجاییی قبل از بازی با گل گهر باز گردد اما به هر دلیلی این طور نشد.

کریمی ادامه داد: به هر حال پنجره باز شده و بچه ها آمادگی دارند که در مسابقات شرکت نمایند و کارت مخصوص بازی بازیکنان هم اخذ شده و امروز از آن ها استفاده می کنیم.

وی در مورد شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای ملاقات امروز گفت: محروم نداریم اما بازیکن مصدوم داریم. محمدی و واسعی مصدومان تیم هستند. کوشش کادر پزشکی ما این است که واسعی را برساند و حتی اگر شده برای دقایقی از وجود این بازیکن استفاده کنیم چرا که او بازیکن تأثیرگذاری است. غیر از این بازیکنان، مصدوم دیگری نداریم و بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شناختش از صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به نظر من صنعت نفت تیم خوبی است و می توانست در هفته اول هم بازنده نباشد. دقایقی از بازی را هم می توانست پیروز باشد. صنعت نفت تیم قابل احترامی است. همواره فوتبال خوبی بازی می نماید که مبتنی بر تکنیک های فردی و مهارت های جمعی است.

کریمی در سرانجام گفت: صنعت نفت همواره تیم خطرناکی است. ما شناخت داریم و روی تاکتیک های این تیم کار نموده ایم. نقاط مثبت این تیم را می شناسیم و سعی می کنیم آن ها را پوشش بدهیم. صنعت نفت هم مثل همه تیم ها نقاط منفی هم دارد که شناسایی شده و امیدواریم که بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: صنعت نفت تیمی بسیار خوب و منسجم است، بازی درگیرانه و کاملاً فیزیکی را پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: صنعت نفت تیمی بسیار خوب و منسجم است، بازی درگیرانه و کاملاً فیزیکی را پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید