گردشگری ارزان قیمت، فرصت بی بدیل اقتصاد ایران

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: مواجهه ایران با سیل بزرگ تقاضا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت در دوران پساکرونا، می تواند به فرصتی بی بدیل برای اقتصاد کشور تبدیل گردد.

گردشگری ارزان قیمت، فرصت بی بدیل اقتصاد ایران

به دلیل شرایط کنونی متاثر از بیماری همه گیر کرونا و همچنین رکود مالی حاکم بر جهان و محدودیت سفر، پیش بینی می گردد در دوران پساکرونا با حجم بالایی از تقاضا برای مقاصد گردشگری مختلف روبرو خواهیم شد اما احتمالا امکان و یا توان سفر به مقاصد گردشگری گران قیمت محدود خواهد بود و به همین دلیل تقاضا برای مقاصد گردشگری ارزان قیمت افزایش پیدا می نماید.

ایران در سال های گذشته همواره یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده و طی چند سال گذشته هم این موضوع شدت پیدا نموده، به طوری که اکنون جزو این مقاصد محسوب می گردد. بنابراین ایران می تواند از چالش هجوم و سیل بزرگ تقاضا به عنوان مقصد گردشگری در دوران پساکرونا، به عنوان یک فرصت مالی استفاده کند.

گفت و گوی وبلاگ لاوان را با دکتر سعید خدیوی، عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی، در مورد شرایط گردشگری در دوران پساکرونا در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

خبرنگار: زهرا فدوی

تصویربردار: علی فرازستانیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گردشگری ارزان قیمت، فرصت بی بدیل اقتصاد ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ارزان قیمت، فرصت بی بدیل اقتصاد ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید