11 مکان رویایی اسپانیا که باید قبل از مرگ دید

به گزارش وبلاگ لاوان، طبیعت دیدنی اسپانیا مملو از مکان و بناهای رویایی است و این فراوانی چشم انداز ها به حدی زیاد است که انتخاب یکی از آن ها بسیار سخت و گیج کننده شده است. خبر خوب این که دیگر نیازی به انتخاب های سخت و سخت ندارید. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا لیستی از یازده مکان رویایی در اسپانیا را به شما معرفی کنیم، مکان هایی که بازدید از آن ها را نباید از دست بدهید.

11 مکان رویایی اسپانیا که باید قبل از مرگ دید

آلهامبرا (The Alhambra) ، گرانادا (Granada)

آلهامبرا یکی از منحصر به فردترین قلعه های دنیا است. این قلعه در سال 889 از طریق مسلمانان شمال آفریقا ساخته شده و بعدها از طریق پادشاهان مسیحی بازسازی شده است. این قلعه نمونه بسیار خوبی از تلفیق سبک های مختلف معماری و هنر است.

این قلعه که عنوان میراث دنیای یونسکو را به خود اختصاص داده است، بر روی یک تپه ای واقع شده است که نه تنها گردش در خود قلعه مجذوب کننده است، بلکه مناظری را از شهر سگوویا، کوه ها و حومه شهر ارائه می دهد که بسیار دیدنی هستند. از باغ های خوش منظره آن که با گل و فواره های سبک مودژار آراسته شده اند حتما باید دیدن کنید.

بلیط خود را به صورت اینترنتی پیش خرید کنید تا حتما مطمئن شوید که از آلهامبرا دیدن می کنید، زیرا فقط تعداد محدودی بازدید کننده، در روز مجاز به بازدید از این قلعه هستند.

سانتا ماریا دل مار (Basílica de Santa María la Real de Covadonga)،آستوریاس (Asturias)

برفراز رشته کوه های پیکوز، سانتا ماریا دل مار با برج های صورتی اش قرار گرفته است. این کلیسا به روش معماری قرون 11 و 12 میلادی ساخته شده است و کاملا از سنگ آهک صورتی بنا شده . اگر تا به حال یک کلیسای صورتی ندیده اید، این کلیسا فراتر از حد انتظار شما خواهد بود.

این کلیسا فقط قسمتی از زیبایی های این پارک جنگلی است. سانتا کووا د کووا دونگا (Santa Cueva de Covadonga) یک تحصنگاه است که در کناره یک غار و آبشار حفر شده است. گفته می شود که مریم مقدس در این مکان بر عبادت کنندگان ظاهر می شده. دو دریاچه منجمد، انول و ارسینا که در پارک قرار دارند قطعا ارزش یک بار دیدن را دارند.

در زمان های سرد سال هنگام بازدید از پارک، این نکته را مدنظر قرار دهید که ممکن است به علت کاهش دید حاصل از مه شدید، بازدید از دریاچه ها ممنوع شود.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "11 مکان رویایی اسپانیا که باید قبل از مرگ دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مکان رویایی اسپانیا که باید قبل از مرگ دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید