40 ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص

به گزارش وبلاگ لاوان، برای تزیین میز شام ولنتاین معمولاً هیچ چیزی به میزان رنگ قرمز، گل و شمع نمی تواند مجذوب کننده باشد. چیدن یک میز شام رمانتیک و عاشقانه می تواند روز ولنتاین شما را هم برای شما و هم عشق زندگی تان به یاد ماندنی تر کند. چیدمان میز شام دونفره ولنتاین را بلدید؟ چه ایده هایی برای تزیین کردن میز شام ولنتاین سال جاری در سر دارید در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله خبرنگاران می توانید با چند ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین آشنا شوید.

40 ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص

نکاتی مهم در خصوص تزیین میز شام ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین بیشتر زوج ها در پی ایده هایی برای این گذراندن عاشقانه این شب هستند. اما هیچ چیز به میزان یک شام رمانتیک نمی تواند در روز ولنتاین مجذوب کننده باشد. در این روز باید همه چیز عاشقانه و زیبا طراحی گردد. در واقع در کنار تزیین غذا و دسر برای ولنتاین باید همه چیز را هماهنگ و مناسب ولنتاین انتخاب کنید.

برای یک میز شام رمانتیک باید به ظروف، تزئینات و حتی غذایی که سرو می کنید توجه کنید. تزیین میز شام با شمع، گل های مخصوص روز ولنتاین به خصوص رز قرمز، ظروفی قلبی شکل و استفاده از قلب هایی که خودتان آن ها را با مقواهای قرمز و صورتی بریده اید، می تواند ایده فوق العاده ای برای این شب باشد. شما می توانید برای این شب از ایده های خلاقانه ای یاری بگیرید و به شیوه ای مجذوب کننده تر از همواره ولنتاین را جشن بگیرید. در ادامه به چند نکته در خصوص تزئینات میز شام ولنتاین اشاره شده است.

  • برای تزئین شام ولنتاین بهتر است از رنگ های قرمز، صورتی و سفید بهره ببرید.
  • استفاده از شمع و گل می تواند چیدمان میز شام دونفره ولنتاین شما را مجذوب کننده تر کند.
  • سعی کنید در شب ولنتاین حتماً یک دسر عاشقانه مثل کیک ردولوت برای تزئین میز شام تدارک ببینید.
  • برای یک میز رمانتیک حتماً از گل های طبیعی با رنگ های قرمز، سفید، صورتی یا بنفش بهره ببرید.
  • برای تزیین میز شام ولنتاین حتماً از رنگ های هماهنگ برای ظروف، تزئینات، رومیزی و گل ها بهره ببرید.
  • قبل از ثبت عکس میز شام لاکچری دونفره تان حتماً روی میز شمع ساده یا معطر روشن کنید و نور محیط را کمتر کنید.
  • در کنار تزئین میز شام ولنتاین می توانید از تزئینات مختلف در بخش های متفاوت خانه نیز بهره ببرید. به عنوان مثال یک مدل شیک تزیین خانه برای ولنتاین این است که ریسه های دست ساز یا چراغ دار را برای ایجاد یک فضای رمانتیک در خانه آویزان کنید.

1- تزیین میز ولنتاین ساده و شیک تازه با گل رز

اطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

یکی از برترین روش ها برای تزیین میز شام ولنتاین با گل رز این است که یک دسته گل رز را در داخل گلدان و در وسط میز قرار دهید. سپس سایر بخش های میز را با گلبرگ های پر پر شده و شمع های سفید روشن تزئین کنید. برای این که قرمزی گل ها بیشتر خودنمایی کند و میز ولنتاین شما شیک تر به نظر برسد، بهتر است از یک رومیزی مشکی مخمل یا ساده برای روی میز بهره ببرید.

2- ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با ترکیب طلایی، سفید و قرمز

اگر برای شام ولنتاین مهمان دارید و قرار است این روز عاشقانه را در کنار دوستان یا اعضای خانواده تان جشن بگیرید، باید با دقت بیشتری چیدمان میز شام ولنتاین را انتخاب کنید. برای این کار قبل از هر چیزی بهتر است یک دسته گل رز قرمز یا قرمز صورتی تهیه کنید. آن را در وسط میز شام قرار دهید.

برای مجذوب کننده تر شدن تزئین میز شام ولنتاین می توانید از بشقاب هایی به شکل قلب بهره ببرید. روی میز چندین قلب با رنگ های قرمز و صورتی قرار دهید و برای جلوه بیشتر از قاشق و چنگال و تزئینات طلایی نیز روی میز بهره ببرید.

3- استفاده از هنر دست خودتان برای چیدمان میز شام دونفره ولنتاین

برای این که روز ولنتاین شما خاص تر گردد و یک شام به یاد ماندنی را برای عشقتان رقم بزنید، می توانید برای تزیین میز شام ولنتاین از قلب های بافتنی یا پارچه ای که خودتان برای این روز آماده نموده اید بهره ببرید. برای دسر خودتان کیک درست کنید. سپس همه خلاقیت خود را برای تزئین دسر و کیک ولنتاین به کار ببرید تا زیباترین خاطره را رقم بزنید.

4- تزیین میز عاشقانه با ایده های رمانتیک و خاص

یک ایده جالب تزئین منزل برای ولنتاین این است که در کنار میز شام یک طناب آویزان کنید. سپس با مقواها قرمز ساده و طرح دار در میزان های مختلف قلب ببرید و در کنار میز آویزان کنید. برای رومیزی می توانید یک رانر سفید را انتخاب کنید و روی آن قلب های پارچه ای و کلمه عشق را تکه دوزی کنید. می توانید برای میز شام از ظروفی به شکل قلب و یا بشقاب های قرمز بهره ببرید و با قرار دادن یک شیرینی عاشقانه در بشقاب اعضای خانواده، از دور هم بودنتان لذت ببرید.

5- استفاده از رنگ های متفاوت برای تزیین میز ولنتاین ساده

اگر دوست دارید میز شام ولنتاین شما با سال های قبل و همه میزهایی که تا به حال دیده اید، متفاوت باشد، می توانید برای این شب از رنگی به جز قرمز بهره ببرید. برای این کار رنگ بنفش یا صورتی می تواند ایده خوبی باشد. برای این که جلوه میز شام ولنتاین شما بیشتر گردد، بهتر است که تمام عناصر روی میز را با دقت انتخاب کنید.

می توانید از یک رانر با رنگ بنفش در کنار دستمال سفره ها و شمع های بنفش بهره ببرید. روی میز چند شمع نقره ای روشن کنید و با قرار دادن چند شمعدان بلند و شمع های صورتی و بنفش داخل آن ها، تزئین میز ولنتاین را تکمیل کنید.

6- تزئین ساده و شیک میز شام ولنتاین

برای تزیین میز شام ولنتاین حتماً مجبور نیستید از یک دسته گل و ظروف مجلل بهره ببرید. گاهی اوقات سادگی از همه چیز زیباتر است. یکی از مدل های تزیین میز ولنتاین به این صورت است که یک رومیزی قرمز روی میز پهن می کنید. سپس با قرار دادن چند قلب شیشه ای یا نمدی در کنار بشقاب و یک شاخه گل در کنار آن این روز را به زیباترین شیوه ممکن جشن می گیرید.

7- استفاده از جام برعکس به عنوان شمعدان یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین این است که چند عدد جام را به صورت برعکس روی میز قرار دهید و روی آن شمع روشن کنید. می توانید داخل جام گل رز بگذارید و در کنار میز نیز چند قلب قرمز را که خودتان آماده کردید، قرار دهید. می توانید از این ایده برای تزیین میز شام سالگرد ازدواج نیز بهره ببرید.

8- تزئین میز شام ولنتاین به روشی ساده و زیبا

برای تدارک میز شام ولنتاین می توانید از برگ های خشک و قلب های مقوایی بهره ببرید. تزئین دستمال سفره به شکل گل و قرار دادن آن داخل بشقاب، روشن کردن دو شمع سفید و یک گلدان گل زیبا روی میز می تواند ایده بی نظیری برای یک شام عاشقانه باشد.

9- تزیین منزل با شمع و گل رز برای ولنتاین

به عنوان سوپرایز ولنتاین می توانید منزل را نیز با استفاده از گلبرگ های قرمز و شمع وارمر تزیین کنید. برای این کار بهتر است از بخش ورودی تا میز شام را با استفاده از شمع و گل تزئین کنید و عشقتان را به سمت میز شام دعوت کنید. شکل دادن به گل برگ ها و شمع ها به صورت قلب و یا حرف اول نام همسرتان نیز می تواند ایده جالبی برای تزئینات ولنتاین باشد.

بیشتر بخوانید: 38 ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین + آموزش و عکس

10- چند ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

سخن پایانی

به کار بردن ایده های تازه و عاشقانه برای تزئین میز شام ولنتاین می تواند یک شب مجذوب کننده و خاطره ساز را برای شما و عشقتان رقم بزنید. گاهی اوقات صرفا تزیین میز ولنتاین با شمع و گل می تواند حال و هوای یک روز معمولی را تغییر دهید و آن را به روزی خاص و زیبا برای شما و همسرتان تبدیل کند.

نوشته های مرتبط

برترین روش های تمیز کردن لوستر کریستالی برای خانه تکانی عید نوروز

چگونه با این سورپرایزها روز مادر را جشن بگیریم

آموزش طرز تهیه 7 هدیه دست ساز برای روز مادر

برترین روش های جرم گیری و از بین بردن رسوب کتری و سماور

منبع: افق کوروش

به "40 ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید