5 هزار ماسک به پارکبان های تهران، اهدا شد

به گزارش وبلاگ لاوان، 5 هزار عدد ماسک n95 در آستانه سال 1399، جهت استفاده پرسنل نظافت شهری، به اداره کل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران اهدا شد.

5 هزار ماسک به پارکبان های تهران، اهدا شد

این محموله که در جهت اجرای مسوولیت اجتماعی انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران در مقابله با عوارض ویروس کرونا به شمار می آید، هم راستا با کمپین تشکل های بخش خصوصینفس و با مشارکت موثر اعضای انجمن، جهت استفاده خدمتگزاران پاکیزگی شهر تهیه شد.

محموله ماسک های اهدایی انجمن، با حضور عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران، حمید مقیمی و مرتضی دانایی رییس و دبیر انجمن، به نمایندگان مدیریت شهری تهران تحویل داده شد.

حمید مقیمی رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات همزمان با تحویل دادن هدیه اعضای انجمن، ضمن معرفی انجمن و صندلی صنفی آن گفت: ما در اینجا به نمایندگی از همه اعضای انجمن حضور یافته ایم تا مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات تلاشگران پاکیزگی شهر اعلام کنیم. می دانیم که فعالیت های این بخش در شرایط کنونی، بسیار ضروری و مهم و در عین حال خطیر است و بعد از کادر درمانی، سخت ترین و مهم ترین خدمات به سلامتی شهر، از سوی این عزیزان ارایه می گردد . دوست داشتیم یاری های بیشتری به همه خدمتگزاران سلامتی و پاکیزگی ارایه کنیم، اما مقررات قانونی محدودکننده در امسال، شرایط اقتصادی بسیار سختی را برای شرکت های واردکننده فرآورده های بهداشتی و آرایشی ایجاد نموده است. با این حال، تمام توان خود را در خدمت سربازان جبهه سلامت قرار می دهیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "5 هزار ماسک به پارکبان های تهران، اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار ماسک به پارکبان های تهران، اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید