رکورد بهترین عمر باتری برای آیفون 10 آر در بین گوشی های اپل

به گزارش وبلاگ لاوان، گوشی 6.1 اینچی به اصطلاح ارزان قیمت آیفون 10 آر در تست های مختلف نشان داد که عمر باتری بیشتری در مقایسه با سایر گوشی های اپل دارد.

رکورد بهترین عمر باتری برای آیفون 10 آر در بین گوشی های اپل

به گزارش وبلاگ لاوان، درحالی که اغلب گوشی های دنیا از اسکرین فول اچ دی 1080 استفاده می نمایند، آیفون 10 آر با 326 پیکسلی در هر اینچ رزولوشنی معادل 828 در 1792 می دهد که به اصطلاح به آن liquid retina می گویند.

این میزان پایین تر از استانداردهای کنونی است اما دلیل اینکه آیفون 10 آر بهترین عمر باتری را در میان سایر آیفون ها کسب نموده، همین پایین بودن رزولوشن اسکرین است.

درواقع هر چه صفحه نمایش شفاف تر و باکیفیت تر باشد، عمر باتری گوشی کمتر می گردد. عمر باتری در 10 آر یک و نیم ساعت بیشتر از آیفون 8 پلاس است و میزان مکالمه، مرور اینترنت و اجرای ویدئو و موسیقی، بهتر از سایر آیفون ها است.

در بنچ مارک به دست آمده همان طور که در زیر مشاهده می کنید عمر 11 ساعتی در آیفون 10 آر تایید شده است که بیشتر از سایر آیفون ها و همچنین بیشتر از گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ است.

اما در مورد مدت شارژ دوباره گوشی داستان متفاوت بوده و درحالی که گلکسی اس 9 را می توان 107 دقیقه ای شارژ کرد، اما آیفون 10 آر را باید 192 دقیقه در شارژ گذاشت تا کامل گردد. اپل در این زمینه در مقایسه با گوشی های اندرویدی وضعیت مطلوبی ندارد.

5656

5656

منبع: خبرآنلاین

به "رکورد بهترین عمر باتری برای آیفون 10 آر در بین گوشی های اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد بهترین عمر باتری برای آیفون 10 آر در بین گوشی های اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید