مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد؛ فراوری داروی ضد سرطان برای اولین بار در کشور، ناهماهنگی دستگاه های مختلف تامین مواد اولیه را با مشکل روبه رو نموده است

به گزارش وبلاگ لاوان، سپهری گفت: موفق به فراوری داروی ضد سرطان با قیمتی ارزان برای اولین بار در کشور شده ایم.

مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد؛ فراوری داروی ضد سرطان برای اولین بار در کشور، ناهماهنگی دستگاه های مختلف تامین مواد اولیه را با مشکل روبه رو نموده است

وی اضافه کرد: کار تحقیق و فراوری این دارو سه سال به طول انجامید و تمام مراحل مختلف آزمایشرا طی نموده و داروی زایبرون در حال حاضر در بازار کشور توزیع شده است.

سپهری با بیان اینکهداردی زایبرون قبلا وارداتی بوده و بابت آن ارز زیادی از کشور خارج می شد گفت: ما اولین شرکت فراوری نماینده داروی زایبرون در ایران هستیمو سعی شده تا تمامی استاندارد ها و کیفیت این دارو مطابق مشابه خارجی خود باشد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: شرکت ما توانایی تامین داروی مورد احتیاج بازار داخل کشور را دارد و در حال حاضر بیماران سرطانی کشورمان از داروزایبرون جهت درمان عارضه شان استفاده می نمایند.

برنامه ویژه ای برای صادرات محصولات خود داریم

وی درباره کیفیت این دارو گفت: این دارو قابل رقابت با نوع خارجی خود است و تمام دعدغه ما کیفیت داروی فراوریی است؛در تامین مواد اولیه فراوری دارو و خرید دستگاه های فراوری دارو به دلیل مشکلاتتحریم باچالش هایی روبه رو هستیم.

سپهری با اشاره به حمایت ها گفت: سازمان عذا و دارو از ما حمایت ویژه ای می نماید ولی ناهماهنگی میان وزارت صنعت و معدن و گمرک دیده می گردد و همین موضوعتامین مواد اولیه رابا مشکل روبه رو نموده است.

وی درباره صادرات این دارو اظهار کرد: برنامه ویژه ای برای صادرات داروی زایبرونداریم و در حال حاضر 20 داروی ضد سرطان فراوری می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد؛ فراوری داروی ضد سرطان برای اولین بار در کشور، ناهماهنگی دستگاه های مختلف تامین مواد اولیه را با مشکل روبه رو نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد؛ فراوری داروی ضد سرطان برای اولین بار در کشور، ناهماهنگی دستگاه های مختلف تامین مواد اولیه را با مشکل روبه رو نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید