امامی: برگزاری انتخابی باعث بالا رفتن آمادگی کشتی گیران شد

به گزارش وبلاگ لاوان، یونس امامی با بیان این مطلب اضافه کرد: شرایط اردوها بسیار خوب است. این اولین اردوی ما با حضور کادر فنی تازه است و بچه ها با انگیزه بالایی تمرینات را ادامه می دهند و برای مسابقات جهانی نروژ آماده می شویم. البته قبل از اینکه مسابقات انتخابی برگزار شود تمرینات در اختیار خودمان بود ولی بعد از انتخابی تمرینات خیلی خوبی همراه با فشار لازم در حال برگزاری است.

امامی: برگزاری انتخابی باعث بالا رفتن آمادگی کشتی گیران شد

وی در مورد رقابت های انتخابی گفت: این مسابقات بسیار خوب برگزار شد. البته من از آمادگی کافی برخوردار نبودم اما توانستم که پیروز میدان باشم ولی تمام تلاش خود را می کنم که در این اردوها خود را به بالاترین حد آمادگی برسانم تا بتوانم در رقابت های جهانی نروژ صاحب خوشرنگ ترین مدال شوم.

امامی در مورد اجرای چرخه انتخابی گفت: قبل از المپیک توکیو چرخه انتخابی اعلام شده بود و قرار بر این شد که اگر کشتی گیری در مسابقات توکیو نتواند مدال بگیرد، انتخابی در همان وزن برگزار شود. تا روز مسابقه حسین خانی صبر کردم و وی متأسفانه حذف شد و من خود را برای مسابقه انتخابی آماده کردم.

وی افزود: برگزاری رقابت های انتخابی موجب شد که همه نفرات به فکر این باشند که خوب کشتی بگیرند و همیشه بهترین باشند و برای پوشیدن دوبنده تیم ملی بهترین کشتی های خود را بگیرند و این موضوع باعث بالا رفتن آمادگی تمامی کشتی گیران شد.

آزادکار 74 کیلو کشورمان در مورد هدف اصلی خود گفت: هدف اول این است که با توکل بر خدا بتوانم در مسابقات جهانی نروژ مدال خوشرنگی بگیرم و این فرایند تا بازی های المپیک 2024 پاریس ادامه داشته باشد.

امامی در پایان در مورد شرایط اسکان و محل برگزاری اردوها گفت: شرایط هردو اینها از زمانی که بازسازی شده بسیار مطلوب است و از همه لحاظ عالی بوده و این موضوع باعث می شود که ما بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امامی: برگزاری انتخابی باعث بالا رفتن آمادگی کشتی گیران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: برگزاری انتخابی باعث بالا رفتن آمادگی کشتی گیران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید