انتشار نسخه نو واتس اپ؛ امکان ارسال هم زمان 100 عکس و ویدیو

به گزارش وبلاگ لاوان، با وجود این آپدیت، می توانید در برنامه واتس اپ آواتار موردنظر خود را ایجاد نموده و برای تصویر پروفایل از آن بهره ببرید.

انتشار نسخه نو واتس اپ؛ امکان ارسال هم زمان 100 عکس و ویدیو

به روزرسانی نوی برای نسخه اندروید واتس اپ منتشر شده که قابلیت ها و ویژگی های نوی را در دسترس کاربران قرار می دهد. برخی از ویژگی های نو به صورت آزمایشی در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته اند، ولی انتظار می رود به زودی به صورت عمومی منتشر شوند.

آخرین آپدیت اپلیکیشن واتس اپ برای اندروید تحت عنوان نسخه 2.23.3.77 ارائه شده و شامل چندین ویژگی نو می گردد. با وجود این به روزرسانی، کاربران اکنون می توانند هنگام ارسال تصاویر و اسناد خود، به آن ها توضیحات (کپشن) اضافه نمایند. علاوه بر این، برای گروه های خود اکنون می توان توضیحات طولانی تری نوشت و بعلاوه می توان تا 100 تصویر و ویدیو را به طور همزمان ارسال کرد. قبلاً، ویژگی آخر فقط به 30 تصویر محدود شده بود.

قابلیت نو واتساپ

یکی از مجذوب کننده ترین تغییرات این به روزرسانی، اضافه شدن آواتار های متا است. کاربران اکنون می توانند آواتار مورد نظر خود را شخصی سازی نمایند و سپس از آن برای استیکر ها یا تصویر پروفایل خود استفاده نمایند. با رفتن به بخش آواتار موجود در صفحه تنظیمات، می توان به این ویژگی دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر قابلیت های نو، این به روزرسانی برخی مسائل و باگ های برنامه را رفع نموده و عملکرد آن را به طور کلی بهبود می بخشد. هرچند این آپدیت فقط برای کاربران اندرویدی ارائه شده، اما احتمالاً کاربران iOS نیز به ویژگی های مشابهی دسترسی پیدا خواهند کرد. هم اکنون می توانید با مراجعه به استور گوگل پلی، نسبت به دریافت آخرین نسخه برنامه واتس اپ اقدام کنید.

درباره نسخه iOS برنامه واتس اپ نیز در گزارش دیگری گفته شده که متا میخواهد امکان ارسال اسناد و فایل هایی با حداکثر 2 گیگابایت حجم را برای کاربران خود فراهم کند. البته WABetaInfo در گزارش خود ذکر می نماید که این قابلیت، در امسال همراه با قابلیت ایجاد گروه با 512 عضو در دسترس قرار گرفته بود، اما نوترین نسخه بتا برنامه واتس اپ در iOS نشان می دهد که متا در حال کار روی ویژگی مشابهی است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "انتشار نسخه نو واتس اپ؛ امکان ارسال هم زمان 100 عکس و ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نسخه نو واتس اپ؛ امکان ارسال هم زمان 100 عکس و ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید