اپلیکیشن جدید موبایل برای خوابالوها

به گزارش وبلاگ لاوان، روزانه چندین اپلیکیشن جدید موبایل به بازار عرضه می شوند. با اپلیکیشن جدید موبایل IM UP ALARM بیشتر آشنا شوید.

اپلیکیشن جدید موبایل برای خوابالوها

امروزه بیدار شدن از خواب نیز رنگ و بوی فناوری به خود گرفته است. بعداز پیدایش یک شبکه اجتماعی برای افراد خواب زده، امروز خبر از تولید نوعی برنامه ویژهتلفن همراه برای بیدار کردن افرادی که خواب سنگینی دارند رسیده است. به نقل از سایت QR Code Press، یک اپلیکیشن جدید موبایل به نام Im UP Alarm ایجاد شده است که ظاهراً بیشتر به درد کسانی می خورد که صبح ها در جداشدن از رختخواب خیلی جان سخت می باشند .

این اپلیکیشن جدید موبایل به این صورت عمل می کند که سر ساعت مقرر آلارممی زند ولی شخص برای رها شدن از صدای آلارم آن باید به سراغ کدهای کیو آر کد (QR Code) که در دیگر اتاق ها کار گذاشته برود و آن ها را اسکن نماید. آن زمان استکه آلارم گوشی موبایل شخص ساکت می گردد. در حقیقت هدف این برنامه آن است که کاربر حتمارختخواب را ترک نماید و هر طور شده این QR Codeها را بیابدو اسکن نماید .

این کدهای هدف را میگردد به راحتیدر وسایل مختلفی قرار داد. مثل یک فنجان، یک قاب و یا حتی میز ناهارخوری. البته اینوسیله ها را باید در یک اتاق دیگر بگذارید تا برای دسترسی به آنها شخص حتما مجبور بهبلند شدن از رختخواب گردد. در حال حاضر کاربران دستگاه های اپل و اندروید می تواننداز این برنامه بهره بگیرند و احتمالا در آینده این اپلیکیشن برای سایر سیستم عامل هایموبایلی هم تولید می گردد .

مجله اینترنتی وبلاگ لاوان

منبع: setare.com

به "اپلیکیشن جدید موبایل برای خوابالوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن جدید موبایل برای خوابالوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید