شرح سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آسانسور ایستگاه های مترو ، نیازمند برطرف اختلاف نظر با سازمان استاندارد هستیم

به گزارش وبلاگ لاوان، سخنگوی شهرداری تهران گفت: تجهیزات آسانسور و پله برقی برای تمام ایستگاه هایی که اخیراً به بهره برداری رسیده اند، پیش بینی شده و نصب و راه اندازی آن به برطرف اختلاف با سازمان استاندارد بستگی دارد.

شرح سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آسانسور ایستگاه های مترو ، نیازمند برطرف اختلاف نظر با سازمان استاندارد هستیم

به گزارش وبلاگ لاوان، عبدالمطهر محمدخانی در خصوص مناسب سازی معابر شهر تهران اظهار کرد: در خصوص آسانسورهای مترو مسئله ای با سازمان استاندارد در خصوص نوع بیمه وجود دارد؛ بیمه اعلام می نماید که از ارتفاع مشخصی به بالا، سازمان استاندارد تایید نمی نماید و آیین نامه ای برای آن وجود ندارد.

او اضافه کرد: برای تمام ایستگاه های مترو که راه اندازی می گردد، تجهیزات پله برقی و آسانسور در انبار وجود دارد اما مسئله این است که اختلاف با سازمان استاندارد باید برطرف گردد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید نمود: ما در این شرایط 2 راه حل داریم؛ یا باید اجرای طرح ها را متوقف کنیم و یا از بین بد و بدتر، شرایطی را انتخاب کنیم که بخشی از مردم از خدمات بهره مند شوند. در نهایت باید توافقاتی با سازمان استاندارد برای برطرف اختلافات انجام گردد.

محمدخانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های انجام شده و همراهی سازمان استاندارد، موضوع به سود مردم برطرف و مسیر خدمات رسانی به شهروندان هموار گردد.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر بعضی کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری از ایستگاه های احداثی تازه مترو، مدعی عدم مناسب سازی این ایستگاه ها برای افراد دارای معلولیت شده بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آسانسور ایستگاه های مترو ، نیازمند برطرف اختلاف نظر با سازمان استاندارد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آسانسور ایستگاه های مترو ، نیازمند برطرف اختلاف نظر با سازمان استاندارد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید