زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه ای احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ لاوان، اگر در پی ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه خود هستید و نمی خواهید هزینه زیادی نیز صرف کنید، خرید یک یا چند تا از این گیاهان می تواند حال و هوای آپارتمان شما را عوض کند.

زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه ای احتیاج دارد

بهتر است بدانید که یک گیاه با برگ های سبز درخشان که نگهداری از آن زیاد کار سختی نیست هم می توان به مقدار گیاهان گل دار زیبا باشد. در این مطلب از وبلاگ لاوان به معرفی گیاهان آپارتمانی زیبا در دکور منزل می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی زیبا در دکور منزل

زمانی که صحبت از زیباترین گیاهان آپارتمانی می گردد همه ناخودآگاه در فکر خود یک گیاه با گل های زیبا را تصور نمایند. در ادامه با ما همراه باشید.

ارکیده

در ابتدای کار به سراغ گل ارکیده می رویم. ارکیده یکی از برترین گیاهان آپارتمانی است که خاص منطقه ها گرمسیری است که گونه های متنوعی دارد. گل های این گیاه به رنگ های سفید، صورتی، بنفش و ارغوانی هستند. اگر شرایط رشد برای این گیاه محیا باشد معمولا گل ها عمر چند هفته ای دارند.

بونسای ها

بعد از ارکیده به سراغ درختچه های بونسای می رویم. بونسای جزو گیاهان آپارتمانی لوکس است. اگر قصد دارید برای یکی از دوستان یا آشنایان خود یک گلدان زیبا هدیه ببرید، بونسای یک انتخاب عالی است. درختچه های بونسای به دو نوع خزان نماینده و همواره سبز تقسیم می شوند. بسیاری درختچه های خزان نماینده در فصل بهار پر از شکوفه می شوند. از این رو هواداران زیادی دارند.

گیاه غوره ای از گیاهان آپارتمانی زیبا در دکور منزل

گیاه غوره ای جزو گیاهان گوشتی یا ساکولنت است. این گیاهان آب را در برگ های تغییر شکل یافته خود ذخیره می نمایند و به همین علت به خشکی مقاوم هستند. گیاه غوره ای جزو انواع گل های آویز آپارتمانی است که شباهت زیادی به موهای فر دارد و از این رو اگر آن را در گلدا ن هایی به شکل صورت بکارید، جلوه زیبایی خواهد داشت.

آنتوریوم

دومین گیاه زیبای آپارتمانی که گل های بادوامی دارد، آنتوریوم است. گل های این گیاه در رنگ های سفید، زرد، قرمز و ارغوانی وجود دارند. این گیاه برای رشد به نور غیرمستقیم احتیاج دارد و نور شدید باعث سوختگی برگ های آن می گردد.

زاموفیلیا

بعد از آنتوریوم زیبا، به سراغ زاموفیلیا می رویم. یک گیاه زیبا با برگ های سبز درخشان که نگهداری از آن نیز بسیار ساده است. این گیاه به خشکی مقاوم است اما در صورت تحمل دروه های خشکی طولانی ممکن است خزان کند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با کمترین هزینه اتاق خواب خود را نو کنید سر بزنید.

شفلرا از گیاهان آپارتمانی زیبا در دکور منزل

شفلرا هم یک درختچه همواره سبز است. این گیاه آپارتمانی زیبا هم شرایط نگهداری خیلی خاص ندارد و تنها کافیست در یک مکان با نور مناسب قرار گیرد.

پوتوس

نوبت به پوتوس می رسد. یک گیاه آپارتمانی محبوب با برگ های سبز و گاهی ابلق که چندان گران قیمت نیست اما بسیار زیباست. پوتوس در شرایط نوری میانه تا کم رشد مناسبی دارد. ساقه های این گیاه رشد سریعی دارند و بسیار بلند می شوند به گونه ای که می توان آن ها را آویزان کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با کمترین هزینه پرده های خانه را شیک کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه ای احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه ای احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید