دکوراسیون

ایده تزیین دیوار با کتاب ها؛ ترکیبی مجذوب کننده از هنر و ادبیات

دکوراسیون داخلی منزل، به عنوان یک هنر، همیشه در کوشش برای ایجاد فضاهای زیبا و منحصر به فرد بوده است. یکی از روش های جالب و خلاقانه برای تزیین دیوارها، استفاده از کتاب ها است. در این مقاله، به آنالیز ایده تزیین دیوار با کتاب ها و راه های مختلف اجرای آن می...

15 فروردین 1403

راهنمای خرید میز پینگ پونگ برای افراد مبتدی و حرفه ای

انتخاب یک میز پینگ پنگ برای خانه یا محل کار شما یک ایده عالی است. این میز برای شما و دیگران سرگرمی زیادی به ارمغان می آورد. انتخاب بهترین میز پینگ پونگ نیازمند در نظر گرفتن عوامل متعددی است که به نیازها، سطح مهارت و بودجه شما بستگی دارد. در این راهنمای...

23 اسفند 1402

10 ایده طراحی و اجرای روف گاردن کوچک

دکوراسیون روف گاردن کوچک برای پشت بام هایی مناسب است که فضای محدودی دارند. طراحی روف گاردن کوچک برای استفاده عاقلانه از فضای کوچک پشت بام، ایده جالبی است!

16 بهمن 1402

تعمیرگاه تخصصی ساندرو اتومات در تهران

از زمانی که خودروی ال 90 در ایران محبوب شد، شرکت های ایرانی تمایل زیادی به مونتاژ خودرو های شرکت رنو در ایران نشان دادند. به همین خاطر بعد از مدتی، برادر کوچک تر خودروی ال 90 یعنی رنو ساندرو پا به جاده های ما گذاشت و ظرف مدت محدود، به اندازه قابل قبولی محبوب...

28 فروردین 1402

مشخصات فنی پژو 207i دستی، هاچ بک قدیمی؛ اما دوست داشتنی

محصولات خانواده پژو خصوصا پژو 206، جزو پرطرفدارترین خودرو های شرکت ایران خودرو از همان ابتدا بوده است. اکنون ایران خودرو تصمیم دارد 207i را جایگزین 206 کند.

9 اسفند 1401

برترین فرش ماشینی ایرانی کدام است؟

برای بیشتر ما ایرانی ها فرش از مهم ترین المان های دکوراسیون است. تنوع طرح، رنگ و کیفیت فرش های ماشینی موجود در بازار آنقدر زیاد است که می تواند انتخاب برترین فرش ماشینی را کمی سخت سازد.

19 بهمن 1401

برترین انتخاب ها برای روشنایی آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه بخش مهمی از هر خانه ای به شمار می رود و رفت و آمد زیادی در آن صورت می گیرد، بنابراین نورپردازی و استفاده از منابع نوری مناسب در آن بسیار حائز اهمیت است. طیف گسترده ای از نورها برای روشنایی فضای آشپزخانه پیشنهاد می شوند که هرکدام ویژگی...

25 دی 1401

سراتو، مگان یا النترا ؟ 20 هزار دلاری های استثنایی

کمپانی های رنو، هیوندای و کیا در دور نو واردات خودرو می توانند با سه خودرو نام آشنای مگان، النترا و سراتو رقابت داغی برپا نمایند.

24 آبان 1401

نکات طلایی قبل از آغاز بازسازی ساختمان

بطور کلی بازسازی ساختمان، شامل 2 نوع بازسازی می گردد که در این بین میتوان به بازسازی کلی خانه و بازسازی جزئی اشاره نمود. بازسازی کامل شامل تخریب کامل منزل و ساخت دوباره میگردد که هزینه بسیار زیادی نیز دارد و نیاز به نیروی کار بسیار زیاد و زمان طولانی میگردد.

10 آبان 1401

ایده انتخاب کتابخانه بر اساس فضای دکوراسیون خانه

یکی از مشکلاتی که بیشتر علاقه مندان به کتاب با آن روبرو هستند،اضافه شدن کتاب نو به مجموعه کتاب های قدیمی هست. بدون شک، نمی توان کتاب های فاخر خود را در گوشه انبار قرار داد.

12 مهر 1401

زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه ای احتیاج دارد

اگر در پی ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه خود هستید و نمی خواهید هزینه زیادی نیز صرف کنید، خرید یک یا چند تا از این گیاهان می تواند حال و هوای آپارتمان شما را عوض کند.

30 شهریور 1401

طراحی داخلی رستوران سنتی برای افزایش مشتریان

طراحی داخلی رستوران سنتی از جمله موضوعاتی است که بسکمک از افراد فکر می کنند با گذاشتن یک تخت، حوضچه آب در وسط و پخش کردن یک آهنگ سنتی تمام می شود. این ها چیزهایی هستند که در رستوران های سنتی بسکمک دیده می شوند، اما آیا تمام ماجرا همین است؟ مسلما خیر. در...

29 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به کوزکو در پرو

راهنمای مسافرتی به کوزکو | Travel Guide To Cuscoکوزکو یکی از شهرهای تاریخی در جنوب شرقی کشور پرو است و از شهرهای توریستی در آمریکای جنوبی به شمار می رود. زمانی مرکز اداری، سیاسی و نظامی این کشور در دوره امپراطوری اینکاها بوده است. این شهر به نوعی نشان دهنده تاریخ...

22 فروردین 1401

سفر 3 روزه به فرانکفورت؛ پنجمین شهر بزرگ آلمان

فرانکفورت شهری قدیمی است که بر روی رودخانه ماین قرار گرفته است و به موجب موقعیت مرکزی اش، مهم ترین مرکز تجاری و مالی قاره اروپا به شمار می رود؛ با برنامه سفر 3 روزه به فرانکفورت همراه ما باشید.

17 بهمن 1400

کافه آپادانا، کافه ای آرام در مجتمع رز میرداماد

کافه آپادانا یکی از کافه های محدوده میرداماد است که در مجتمع رز میرداماد واقع شده است. این کافه یکی از جدیدترین کافه های این مجتمع است و امروز سری به آن زده ایم تا با آن بیشتر آشنا شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

15 بهمن 1400

بوتیک هتل های مقرون به صرفه قیمت در شهر بارسلون

زمانی در زندگی همه ما هست که ترجیح می دهیم به جای اقامت در هتل های لوکس در هتل های معمولی اقامت کنیم و هزینه اضافی آن را صرف غذا خوردن در رستوران ها، رفتن به موزه ها و خوش گذراندن بکنیم. اگر می خواهید در شهر بارسلون اقامت کنید و در پی مکان های مقرون به صرفه...

8 دی 1400

طراحی دیوار پشت ظرفشویی در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن

دیوار پشت ظرفشویی، معمولا بعنوان یکی از برترین فرصت ها برای ایجاد خلاقیت در طراحی و تزیین دکوراسیون آشپزخانه شناخته می گردد. در این مکان فرصت دارید تا از رنگ های بسیار متنوعی بهره ببرید و بعلاوه از طرفی بافت ها و الگوهای برجسته ای که استفاده آنها در قسمت...

17 شهریور 1400

انتخاب مدل پنجره مناسب برای خانه

مدل پنجره علاوه بر زیبایی بر نور و تهویه هوا بسیار تاثیرگذار است. پنجره ها در انواع مختلفی مثل پیش آمده، منحنی، کشویی و... وجود دارند که هر کدام گویای سبک معماری ساختمان شماست.

24 اسفند 1399

نمایشگاه تخصصی کتاب های هنر در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود

به گزارش خبرنگاران، در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات مختلف هنری در زمینه معماری، گرافیک، طراحی لباس، صنایع دستی، نقاشی، عکاسی، سینما، تئاتر، موسیقی و ... به زبان انگلیسی با تخفیف ویژه برای دانشجویان و اساتید ارائه می شود.

30 خرداد 1399

گرافیک مطبوعات در کردستان نوپاست

محمدتوفیق مشیرپناهی - سنندج- خبرنگار: بخشی از گرافیک و طراحی، صفحه آرایی نشریات است که به طور معمول به فرم کار خوانده می گردد.

12 مرداد 1398