کافه آپادانا، کافه ای آرام در مجتمع رز میرداماد

به گزارش وبلاگ لاوان، کافه آپادانا یکی از کافه های محدوده میرداماد است که در مجتمع رز میرداماد واقع شده است. این کافه یکی از جدیدترین کافه های این مجتمع است و امروز سری به آن زده ایم تا با آن بیشتر آشنا شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

کافه آپادانا، کافه ای آرام در مجتمع رز میرداماد

معرفی

در محدوده بلوار میرداماد و مجتمع تجاری رز میرداماد تعداد زیادی کافه وجود دارد. مخصوصا در این مجتمع تجاری که در هر طبقه آن چند کافه وجود دارد. امروز به یکی از تازهترین کافه های این مجتمع تجاری سری زده ایم تا با حال و هوای آن بیشتر آشنا شویم. کافه آپادانا یک کافه با محیطی آرام و رنگ های ملایم است. این کافه اخیرا با مدیریت تازه افتتاح شده است و مهمترین چیزی که در تبلیغ آن به چشم می خورد، بوفه صبحانه سلف سرویس است. فضای داخلی این کافه طراحی ساده و دنجی دارد و محلی مناسب برای گپ زدن با دوستان است. با تصاویر اختصاصی وبلاگ لاوان از این کافه همراه باشید.

کافه آپادانا کجاست؟

کافه آپادانا در میرداماد، جنب مترو میرداماد، مجتمع رز میرداماد، طبقه دوم قرار گرفته است.

موقعیت مترو میرداماد روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیر این کافه از بین خوردنی ها به شما قهوه ایتالیایی، اسپرسو شوک، هام کاپ و ژامبون بوقلمون را پیشنهاد می نماید. در ادامه می توانید تصویر منو و خوردنی های این کافه را ببینید.

هام کاپ کافه آپادانا

امکانات

کافه آپادانا امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، صبحانه، پارکینگ، دسر رایگان، غذای بیرون بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. ظرفیت کافه 25 نفر در 8 میز است و ساعت کار کافه صبح ها از 7:30 تا 12 و عصرها 16 تا 22 است.

در مجموع کافه آپادانا یک کافه با محیطی آرام و دکوراسیون ساده و رنگ های ملایم است که می توانید به آن سر بزنید.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به ما و دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با وبلاگ لاوان و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "کافه آپادانا، کافه ای آرام در مجتمع رز میرداماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه آپادانا، کافه ای آرام در مجتمع رز میرداماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید