نخست وزیر قزاقستان فردا به تهران سفر می نماید، رایزنی های مخبر و اسماعیلف در جهت توسعه مناسبات تهران و آستانه

به گزارش وبلاگ لاوان، در این سفر هیات های عالی رتبه ایران و قزاقستان به ریاست دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور کشورمان و علی خان اسماعیلف نخست وزیر قزاقستان ضمن آنالیز آخرین شرایط مناسبات فیمابین با هدف اجرایی کردن توافقات روسای جمهور دو کشور، در مورد راهکارهای توسعه همه جانبه روابط دوجانبه مالی، سیاسی و تجاری تبادل نظر و رایزنی خواهند کرد.

نخست وزیر قزاقستان فردا به تهران سفر می نماید، رایزنی های مخبر و اسماعیلف در جهت توسعه مناسبات تهران و آستانه

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی علی خان اسماعیلف نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیات عالی رتبه و ملاقات و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان اطلاع داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر معاون اول رییس جمهور، دکتر محمد جمشیدی با اشاره به برنامه های سفر نخست وزیر قزاقستان به تهران که فردا چهارشنبه ششم اردیبهشت انجام خواهد شد، گفت: در این سفر هیات های عالی رتبه ایران و قزاقستان به ریاست دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور کشورمان و علی خان اسماعیلف نخست وزیر قزاقستان ضمن آنالیز آخرین شرایط مناسبات فیمابین با هدف اجرایی کردن توافقات روسای جمهور دو کشور، در مورد راهکارهای توسعه همه جانبه روابط دوجانبه مالی، سیاسی و تجاری مصاحبه و رایزنی خواهند کرد.

به گفته معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، برنامه ریزی و هماهنگی برای ارتقاء سطح همکاری های تهران - آستانه در حوزه حمل و نقل، صادرات، خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، همکاری در حوزه انرژی و مناسبات بانکی از مهمترین محورهای مذاکرات دو هیات در سفر نخست وزیر قزاقستان به تهران خواهد بود.

منبع: عصر ایران

به "نخست وزیر قزاقستان فردا به تهران سفر می نماید، رایزنی های مخبر و اسماعیلف در جهت توسعه مناسبات تهران و آستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر قزاقستان فردا به تهران سفر می نماید، رایزنی های مخبر و اسماعیلف در جهت توسعه مناسبات تهران و آستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید