کاظمی: تصمیمات دولت مشکوک است ، رسانه های اصلاحات به حاشیه های مجلس دامن نزنند

به گزارش وبلاگ لاوان، سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت باور دارم که دولت فعلی به دنبال ایجاد آشفتگی در اقتصاد کشور برای دولت آینده است و تصمیماتی که در این مقطع زمانی گرفته می گردد، ناظر بر انتخابات آینده است.

کاظمی: تصمیمات دولت مشکوک است ، رسانه های اصلاحات به حاشیه های مجلس دامن نزنند

محمدصادق کاظمی سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب وبلاگ لاوان، با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که تصمیمات دولت واقعاً مشکوک است، گفت: آقای روحانی در سال آخر دولت خود به سر می برد اما هنوز نتوانسته یک اعتماد عمومی در ذهن فعالین سیاسی ایجاد کند و این باعث شده است که رفتارهای دولتمردان مشکوک تلقی گردد. باور دارم که دولت فعلی به دنبال ایجاد آشفتگی در اقتصاد کشور برای دولت آینده است و تصمیماتی که در این مقطع زمانی گرفته می گردد، ناظر بر انتخابات آینده است.

وی ادامه داد: دولت در تمام فعالیت ها خود، حتی فعالیت های مالی، به دنبال اهداف سیاسی است و نمی توان پذیرفت در سالی که دولت رو به پایان است، وزیر صمت خود را برکنار کند. ای کاش دلیل عزل وزیر، مسائل مالی و شرایط نامناسب صنعت خودرو بود اما اهداف پشت پرده تأسیس وزارت بازرگانی، مهم تر از مسائل ملت است.

کاظمی گفت: به فرض اینکه این وزارتخانه جدید هم تأسیس می شد، مگر دولت می توانست چه اقدامات تأثیرگذاری را در یک سال پایانی خود انجام دهد؛ آقایان در ظاهر کارهای مالی خود، اهداف سیاسی خاصی را دنبال می نمایند.

سخنگوی جمعیت رهپویان توضیح داد: زمانی که اصلاح طلبان به قدرت می رسند، دندان های خود را تیز می نمایند و برای کسب موقعیت به جان هم می افتند. رسانه های اصلاحات با حاشیه سازی و تهمت پیرامون نیرو های انقلاب، در پی بیان خاطرات ناکام خود هستند.

کاظمی با بیان اینکه اختلاف نظر پیرامون انتخاب رئیس مجلس، امری طبیعی است، بیان داشت: بعضی از سیاستمداران با منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلسات متعددی برگزار می نمایند، اختلافاتی پیش می آید و اشکالی به آن وارد نیست اما علنی شدن اختلاف نظرات، مسئله بسیار ناراحت نماینده است. نمایندگان مجلس می توانند بدون پرداختن به حاشیه کار خود را انجام دهند.

سخنگوی جمعیت رهپویان گفت: این جمعیت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار کرسی در اختیار دارد. نمایندگان منتسب به این تشکل سیاسی، جلسات متعددی را با وزرای دولت و سازمان بودجه و برنامه برگزار کردند و پیگیر حل مسائل مالی و معیشتی مردم هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاظمی: تصمیمات دولت مشکوک است ، رسانه های اصلاحات به حاشیه های مجلس دامن نزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: تصمیمات دولت مشکوک است ، رسانه های اصلاحات به حاشیه های مجلس دامن نزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید