استارتاپ

8 کار حیاتی که بعد از نصب ویندوز 10 باید انجام دهید

آیا به تازگی اقدام به نصب ویندوز 10 کرده اید؟ پس از نصب سیستم عامل نو، باید چند کار مهم را انجام دهید تا بیشترین سطح از لذت را هنگام کار با کامپیوتر کسب کنید. در این مقاله به طور مفصل به معرفی این دسته از کارهای پر اهمیت می پردازیم.

27 بهمن 1402

ساخت اسفنج نانویی که فلزات سنگین را جذب می نماید

به گزارش خبرنگاران، مهندسان دانشگاه نورث وسترن اسفنج جدیدی ساختند که می تواند فلزات را از جمله فلزات سنگین سمی مانند سرب و کبالت را از آب آلوده خارج نموده و آب ایمن و قابل آشامیدن را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

29 اردیبهشت 1402

ایلان ماسک برای توییتر مدیرعامل پیدا کرد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد که لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت Comcast NBCUniversal در حال مذاکره برای این شغل بوده است.

22 اردیبهشت 1402

سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند

وقتی ثانیه ها حیاتی می شوندجمله معروفی است که می گوید ارزش واقعی ثانیه ها را دونده دوی سرعتی که سکوی قهرمانی المپیک را از دست داده می داند. اما واقعیت این است که برای درک اهمیت چند ثانیه یا دقیقه کافیست به اتفاقات روزمره ای که برای همه ما محتمل است پیش...

17 اسفند 1401

برگزاری مجازی مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات ، ثبت نام برای ICT Challenge 6 همچنان ادامه دارد

ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات ICT Challenge 6 اواخر تیرماه برگزار می شود و علاقمندان همچنان برای ثبت نام در این رویداد فرصت دارند.

15 تیر 1400

راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

مرکز نوآوری و توسعه تعاون آذربایجان شرقی به همت اتحادیه تعاونیهای دانش بنیان و پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برای حمایت حدود 18 مجموعه نوآور، فناور و استارت آپ ها در بخش تعاون با هدف نوآور نمودن فرآیند، ساختار سازمانی، مدیریت...

17 بهمن 1399

کارآفرینی ذاتی است؟

استاد معتبرترین مدرسه کسب وکار در دنیا به یک سوءبرداشت در بین مدیران شرکت ها و افراد در آستانه ورود به بازار استارت آپ، پاسخ داد. مطالعات مدرس مدرسه وارتون درباره این پرسش که کارآفرینی ذاتی است یا اکتسابی؟ نشان می دهد، در دنیای امروز گیر ذهنی مدیران...

25 آذر 1399

خبرنگاران انتشار فراخوان رویداد شاهد ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

تهران - خبرنگاران - مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: فراخوان ارسال ایده های نوین ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در نخستین رویداد شاهد با هدف بهره مندی از توان جمعی آحاد جامعه ایثارگری منتشر شد.

4 آذر 1399

شروع طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار

طرح جهش تجارت فناوری که با هدف ایجاد تحرک بیشتر در حوزه تبادل و سرمایه گذاری بر روی فناوری تدوین شد، با جلب مشارکت 50 کارگزار آموزش دیده در کشور، شروع به کار کرد.

31 تیر 1399

شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،استارت آپ های استان تهران در راستای رعایت مقررات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در فضای آنلاین ایده ها، محصولات و خدمات خود را در موضوعات مختلف از جمله در مسئله مقابله با ویروس کووید 19را در معرض داوری...

29 خرداد 1399

تزریق 2100 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در طول یک سال گذشته سبد خدمات صندوق برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تکمیل شده و تا به امروز دو هزار و 100 میلیارد تومان به این شرکت ها تزریق شده است.

12 فروردین 1399

بی سامانی رزرو خانه مسافرها در سایت های اینترنتی

بیشتر خانه مسافرانی که در سایت های رزرو اقامتگاه به گردشگران معرفی می شوند مجوز وزارت میراث فرهنگی را ندارند؛ این سایت ها نیز به اطلاعات پایه و تفکیک شده وزارتخانه متصل نیستند.

2 بهمن 1398

هزینه راه اندازی استارت آپ ها کاهش می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نشست آشنایی با خدمات برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق و دستگاه های اجرایی همکار که توسط ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید، به...

30 دی 1398

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

در جست وجوی سرمایه گذاری با حداقل ریسک هستید؟ شاید هم در فکر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستید. در این مطلب به معرفی 5 کشور برتر برای مهاجرت سرمایه گذاران ایرانی می پردازیم. همراه ما باشید.

7 دی 1398

حرکتی به سوی تکامل

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در یادداشتی حرکت دانش بنیان محققان ایرانی به سمت تکامل را آنالیز کرد.

17 آبان 1398

رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد

مسئول اجرایی unwto در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری گفت: هم زمان با برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد.

1 مهر 1398