هوش مصنوعی

سال نو به سبک نئاندرتال ها در غار قلعه کرد ایران!، عکس

دکتر حامد وحدتی نسب، باستان شناس و انسان شناس پیش از تاریخ در صفحه اینستاگرامی خود تصویری را منتشر کرد که در آن اجداد اولیه ما مشغول برپایی جشن سال نو هستند.

29 اسفند 1402

6 نکته که قبل از خرید مانیتور با رفرش ریت بالا باید بدانید

زمانی که از نمایشگر دارای رفرش ریت بالا صحبت می کنیم، منظور ما پنل هایی هستند که از رفرش ریت 120 هرتز یا بالاتر بهره می برند. این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند از نمایشگرهای مجهز به رفرش ریت بالا بهره می برند و در بین مانیتورها هم این پدیده روز به روز فراگیرتر...

29 بهمن 1402

3 علت برای خریدن پیکسل 7a (و 3 علت برای نخریدن)

پیکسل 7a بدون شک یکی از مجذوب کننده ترین میان رده های بازار است که می تواند نسبت به رقبا عرض اندام کند. در بازار ایران هنوز گوشی های گوگل پیکسل چندان شناخته شده نیستند ولی اگر از برندهای همیشگی خسته شده اید، در این مطلب قصد داریم 3 علت برای خریدن این گوشی...

21 بهمن 1402

5 ویژگی One UI 6.1 که سامسونگ در رویداد Unpacked اعلام نکرد

سامسونگ در جریان رویداد Unpacked 2024 به پنج ویژگی One UI 6.1 به علت کمبود وقت به طور مفصل اشاره نکرد. در این مقاله قصد داریم این ویژگی های مجذوب کننده را معرفی کنیم.

6 بهمن 1402

رفتار حیرت آور موجوداتی بی مغز

دانشمندان همیشه به مزایای یک مغز متمرکز و پیچیده اتکا می نمایند و معمولا آنچه که یک شبکه عصبی ساده می تواند انجام بدهد را دست کم می گیرند.

4 مهر 1402

حسرت بزرگ زندگی بیل گیتس چیست؟

دیجیاتو نوشت: بیل گیتس، هم بنیان گذار مایکروسافت، اخیراً در جمع فارغ التحصیلان دانشگاه آریزونای شمالی گفت که آرزو می کرد وقتی جوان تر بود می فهمید که زندگی فقط در کار خلاصه نمی گردد. او به جوانان توصیه نموده است که بین زندگی شغلی و شخصی خود تعادل برقرار...

31 اردیبهشت 1402

رونالدو، تام کروز و دی کاپریو در امارات افطاری دادند

جیو جان مولور هنرمند دیجیتال ساکن امارات، تصاویری ساخته شده از طریق هوش مصنوعی را منتشر کرده است که در آن سلبریتی های هالیوودی در خیابان کرامه دبی مشغول پختن و تهیه افطار برای نیازمندان هستند.

29 فروردین 1402

همکاری همراه اول و وزارت تعاون برای توسعه خدمات دیجیتال

همراه اول و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه خدمات دیجیتال تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

2 دی 1401

سرانجام نبرد برنامه نویسان برتر کشور ، بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی ایران برگزار گردید

چهاردهمین دوره چالش هوش مصنوعی شریف Sharif AI Challenge به منظور سنجش و به چالش کشیدن دانشجویان و برنامه نویسان کشور با استفاده از مفاهیم هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

13 شهریور 1401

پردازش تصویر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هوش مصنوعی به شکل دیجیتالی تمام صنایع را تغییر خواهد داد، پس بهتر است عقب نمانید. دیو واترز

22 تیر 1401

اسنپدارگون 8 نسل 1؛ معرفی قدرتمندترین تراشه موبایل دنیا

با معرفی تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بی شک شاهد افزایش عملکرد و ویژگی ها در گوشی های نسل بعدی خواهیم بود. در سال آینده تلفن همراه پرچمدار جدیدی با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی خواهد شد.اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام، نهمین تراشه از سری پرچمداران اسنپدراگون...

23 دی 1400

فیسبوک ناکارآمدی هوش مصنوعی اش را در تشخیص خشونت قبول ندارد

وال استریت ژورنال در گزارشی تازه اعلام کرده که هوش مصنوعی فیسبوک به طور مداوم در حذف محتوای های خشونت بار پیروز عمل نمی کند. گای روزن نایب رئیس فیسبوک، روز یکشنبه با انتشار پستی نوشت که شیوع نفرت پراکنی و خشونت در این پلتفرم طی سه سال گذشته 50 درصد کاهش...

17 آبان 1400

عرضه لپ تاپ حرفه ای دل با 30 ساعت شارژ

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، قرار است رونمایی از این لپ تاپ در نمایشگاه سی ای اس 2020 انجام گردد. دل لپ تاپ مذکور را سبک ترین و کوچک ترین لپ تاپ 15 اینچی خود برای برطرف نیازهای صاحبان مشاغل لقب داده است.

6 اسفند 1398

اضافه شدن ویژگی های ویرایشی جدید به نرم افزار Google Photos

گوگل ویژگی های ویرایشی جدیدی را به نرم افزار مخصوص عکس سیستم عامل اندروید اضافه نمود.

24 دی 1398

جریمه رانندگان گوشی به دست با دوربین های هوشمند جدید

سازمان حمل و نقل ملبورن خیابان ها و آزادراه های این شهر را به دوربین مجهز به هوش مصنوعی تجهیز نموده است تا رانندگانی را که پشت فرمان از تلفن همراه استفاده می نمایند جریمه کند.

30 آبان 1398

نگاهی به فعالیت اسرار آمیز مدیرعامل تسلا برای ساخت تراشه های هوشمند مغز

گروهی از دانشمندان وابسته به بنیاد پژوهشی ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در تلاشند تا تراشه های مغزی پیشرفته ای را طراحی و وارد بازار نمایند.

15 تیر 1398